Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Omplaceringar/ Säljes/ Köpes

Sökes iller

2017-11-09 08:59 #0 av: Martinique

Hej :) Vi söker en kompis till vår iller som nu är ensam pga att vår andra dog i cancer. Vi vill helst ha en valp.
Vår familj består av två vuxna, tre barn, två katter och en iller. Våra iller får vara ute fritt i hela huset och är endast instängda på nätterna och då i ett rum. Dom ä har även tillgång att vara utomhus.
Barnen är jätte duktiga på hantering av djur och har alltid haft djur runt sig.

Anmäl
2017-11-11 04:27 #1 av: MECJA

Hej
Vi har 3 sällskapliga o mysiga illrar som visserligen inte är valpar men pga tidsbrist nu söker ett nytt hem. De är även kattvana eftersom det finns 2 katter i familjen/huset.

Anmäl
2017-11-14 20:41 #2 av: zickan

Valp tiden är över för i år. Börjar igen mot våren

zickans.com 

Värd på RåttorExotiskadjur

Anmäl
2017-11-15 06:18 #3 av: illerälskaren

jag har en illervalp som måste flytta pga flyttBrustet hjärta

Anmäl
2017-11-15 18:17 #4 av: Grodan

Oj, kolla 4 illrar som söker nytt hem i tråden.

#1 och #3 kan inte ni göra ordentliga annonser om era pälsklingar? Det är många som söker och saknar iller...

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2017-11-15 19:35 #5 av: Niklas Mattsson

Jag söker åxå iller om ägaren av denna tråd har hittat.☺ Mvh Niklas

Anmäl
2017-11-17 06:21 #6 av: illerälskaren

#4 min lilla tjej har flytta nu men pga alla otrevligheter på denna sajt har jag inte vågat kliva framLedsen

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.