Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Snacksaligt om iller

Det är så tomt...

2017-08-14 17:39 #0 av: Grodan

Den lilla iller-rasthagen på tomten har ekat tom hela våren och sommaren.

Parketten saknar små illriga tassar som stryker över den sakta och släpande.

Grindarna står hopfällda i diverse hörn i huset i väntan på att få knäcka knän igen.

HM och Abbes vinterpäls hittar jag då och då i plädar och när jag dammsuger på hemliga ställen.

Det är väldigt tomt och saknaden är väldigt stor ibland. Dock vet jag  inte om jag klarar av att ha iller mer. För jag tycker de är för sjuka och lever för kort tid. Den här gången vet jag inte om saknaden kan övervinna förnuftet. Det är så sorgligt. Jag tycker att jag alltid haft iller. Det är en del av mig... En del som är borta... Ledsen

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2017-08-15 09:17 #1 av: Ang101

<3

Anmäl
2017-08-16 11:07 #2 av: illerälskaren

Hjärta

Anmäl
2017-10-03 18:25 #3 av: Grodan

Jag har återigen stoooor saknad... 

Anmäl
2017-10-13 16:30 #4 av: Ejlos

Vart bor du? Jag har en Illervalp som behöver ett nytt hem..

Anmäl
2017-10-14 08:52 #5 av: Grodan

#4 Gulle. Jag har tyvärr inte råd just nu. Har skulder och svår ekonomi just nu, därför har jag inte sökt iller eller lagt upp någon annons, fast jag varit mkt nära... För jag vill verkligen, men det går ju inte om jag inte har ekonomi till det..

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.