Annons:
Etiketterfotonfilmer
Läst 1694 ggr
Anna_iller
2017-02-25 12:00

Behöver hjälp nu!

Jag är osäker på om Nemo är en hane då han är så liten. 800gram väger han. Men samtidigt så kan han börja lukta förskräckligt om sitt organ precis som en hane! Han är inte i brunst nu men hur ser man skillnaden då? Kan någon lägga in bild skillnader skulle jag vara djupt tacksam eftersom han går med hans syster måste vi veta snabbt:/

Annons:
Anna_iller
2017-02-25 12:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
VeronicaKahlbäck
2017-02-25 12:16
#2

Är det en kille så har han sitt kön på magen, tjejer har precis vid rumpan. Bilden är så inzoomad så ser inte var vi är riktigt, kan inte få upp den men kanske kommer in någon annan som kan ☺ Det är ju inte supersmart att ha dom tillsammans om man inte är säker på könen 😂

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

VeronicaKahlbäck
2017-02-25 12:17
#3

Är det själva rumpan man ser på bilden?

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Anna_iller
2017-02-25 16:39
#4

Ska ta tydligare bild😉 Den kommer upp senast imorgon #2 kan du lägga upp bild på hontjön? Behöver hjälp när jag fotar därför inte nya tydliga bilden kommer upp direkt😉

Anna_iller
2017-02-25 16:41
#5

Ja vi vet nya buren är inte helt klar än och vill hålla mig till utrymmeskraveb me. Den är klar nån gång i veckan

eijla
2017-02-25 17:00
#6

Förlåt, men om du inte kan se skillnad på könen ska du absolut INTE avla! Jag vet att jag sagt detta många ggr förut men snälla, ta inga valpar i år som du skrivit i många trådar att du ska. du är INTE redo för det!!

Annons:
animal-lover
2017-02-25 23:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Bilden ser ut att vara på en hona som inte är i brunst än. Vulvan ser ut att vara "inåt vänd" oxå men det är inget farligt. Så här ser en brunstig hona ut så du ser vart vulvan är placerad. Tycker ju att du kan jämföra med den du vet är en hona. Ser dom lika ut så är båda honor. Hanar har sin penis nästan sittandes på magen så vissa som inte kan iller tror att det är en navel. Säger som Eijla att om du inte kan se skillnad på hane och hona så är du verkligen inte redo att avla

animal-lover
2017-02-25 23:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Bilden är inte den bästa men här är en fullt brunstig hane, man ser tydligt bollarna

JossanH
2017-02-26 08:08
#9

Tycker också att det ser ut som en hona, definitivt inga testiklar dom hänger där iaf. Baskunskap är att se skillnad på hona/hane och även detta med analsäckar Om verkar vara en tömning av dessa du syftar på när du skriver "luktar Förskräckligt kring sitt organ". En hane luktar inte bara vid sitt kön när han är i brunst. Hela illern luktar starkt.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Anna_iller
2017-02-26 08:51
#10

Tack för hjälpen! Nu vet jag säkert att han är en hona. Vi köpte honom som hane men av nån anledning när jag kollade könen blev jag misstänksam. Men det är bra att han är en hona:) Milla och Nemi som Hon heter nu älskar varandra. Men tack så mycket!:D

Grodan
2017-03-03 14:11
#11

#8 ❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

tanglytails
2017-03-06 18:43
#12

Glöm inte kastrera henne. Fågelkliniken är duktiga eftersom du bor i Skåne.
(Allra bäst är såklart att kastrera båda)

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

linaoliviaa
2017-03-10 03:27
#13

Japp det där är en hona helt klart 😊

Annons:
Upp till toppen
Annons: