Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1030 ggr
gaffelsvans
2016-10-02 14:49

Söker illerkompis i upplandsområdet!

Hej! Jag har ganska länge varit nyfiken på illrar och läst en del om dem. :) Jag arbetar som sjuksköterska men jobbar bara 85 % vilket ger en hel del ledig tid som kan spenderas tillsammans med en liten illerkompis! Bor i uppsala med 10 min på cykel på jobbet så på det sättet maximeras kvalitetstiden. Jag har erfarenhet av tamigelkotte, katt, råtta, chinchilla, kanin (och en del exotiska insekter samt akvarium) :D Om du söker efter L.W captain Schmünz så jag gjort två amatörvideos tillsammans med min ögonsten Schmünz-Fritz! Jag söker en lugn och snäll iller som gärna vill leka och gosa.

Annons:
Bogey
2016-10-10 09:30
#1

Lite fel tid för valpar då valpsäsongen är på våren. Hör dock med Raggarillern i Västerås eller Dashing Ferrets utanför Uppsala om de ev. har någon omplacering. Annars kan du nog göra en intresseanmälan för en valp till våren.

Jessica Holländare
2016-11-06 20:17
#2

Ska det va en lugn och snäll iller är det nog bäst med omplacering. Annars har jag en albinovalp född 27/7 till salu, en hona.


FerretCrow
2016-11-09 10:20
#3

#6 har du återigen en valp till salu? hoppas verkligen dom finner sinna forever home nu =)

Jessica Holländare
2016-11-11 22:39
#4

Ja, jag har annonserat om henne på illersidan på fb med. :) hon fick komma tillbaka av personliga själ i familjen. Som för övrigt var en himla mysig familj.


Upp till toppen
Annons: