Annons:
Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 1113 ggr
Anna_iller
8/25/16, 8:35 PM

Får dem smak för blod om jag ger kött

Hej skulle vilja börja ge mina illrar kött men får dem smak för blod då? Alltså att om jag har ett sår att dem skulle börja bita där och så svårt att förklara men hoppas någon fattar och kan ge mig svar:)

Annons:
Rebellkatten
8/25/16, 8:39 PM
#1

*hahaha* Va? Nej! Såklart de inte får. De är inte köttätande zombies. 😂De är illrar.

3mma.
8/25/16, 9:18 PM
#2

Nej nej 🙂 Vampyrer kanske kommer i olika skepnader men iller är inte en av dom hihi.

/3mma.
Matte till Queens Maja

[Blue_Lugia]
8/25/16, 9:54 PM
#3

Illrar ska väl ha kött ibland, och inte bara foder?

Anna_iller
8/25/16, 10:05 PM
#4

Dem får lite olika variationer:) #3

JossanH
8/26/16, 3:32 PM
#5

Det finns många olika (och osannolika) rykten gällande illrar och deras "blodtörst" ;P Det ena är som sagt att om de får smak på blod så blir de blodtörstiga monster (vem har hört detär tex katter som också äter mycket kött när de är ute i det fria). Eller att de hugger om de ser pulsen på en människa. Eller varför inte den om att de alltid hugger mot strupen..? Det är förstås osanningar och gamla påståenden som inte stämmer :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Anna_iller
8/27/16, 8:42 AM
#6

Tack😍 Min mamma har fått för sig det.. Hon är ju rädd om mig och hon har läst massa myter

Annons:
komigentam
8/30/16, 1:58 PM
#7

Det är jättebra med kött. Kycklingvingar, fötter osv. 

(asiatiska livs vid systembolaget här i byn har

ex kycklingfötter, lever, hjärta & njure - tror jag det är)

Kärlek, ärlighet & respekt. 

tortoise
9/5/16, 11:31 PM
#8

Jag mötte en dam en gång när jag var på promenad med mina illrar. Hon frågade hur jag kunde ha sådana som husdjur, eftersom de var giftiga om de bet. Jag svarade att det inte var någon fara, bara jag hann att ta motgiftet inom 20 minuter…ni skulle sett hennes min..

Upp till toppen
Annons: