Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 746 ggr
Quaeeib
2016-08-16 11:01

Illervalp hane på 10v

Hej. Ska vara helt ärlig och säga att jag inte orkar, har dåligt med tid och har inget stort tålamod öht för att ta hand om en iller, som jag trodde jag hade. Är även inne i period med psykisk ohälsa igen.. (Sen är han ganska elak mot min hund också) :( Därav kan jag inte ha kvar fina lilla Pelle. Han är glad, väldigt lekfull, svanslös och låter roligt när han leker. Han är försäkrad i agria, käkar Orijen, är rumsren till 80%, han äger en sele och koppel, 2 lådor och en påse foder på 2kg eller så, samt en påse med Orijen kattgodis och några leksaker. Jag vägde honom för ett par dagar sedan och han väger 672g. Så han är ganska stor för att vara 10v gammal. Säljer han endast till illervan människa. 1200kr för honom. Men priset är såklart inte det viktigaste. Så det kan vi komma överens om senare. Har inte överdrivet bråttom med att omplacera honom. Skulle helst vilja att det sker innan 22/8 på grund av skolstart.. (Avlivar honom absolut INTE, så ingen panik.. Jag tar hand om honom tills jag hittat ny ägare helt enkelt) Han finns ett par mil norr om Göteborg.

Annons:
Anna_iller
2016-08-16 12:21
#1

Färg?

Ylva_Källander
2016-08-17 21:27
#2

Vilket hem är han på just nu? Har sett honom förrut med personer som inte riktigt fattat vad de har gett sig in på. Tror att jag har sett honom bli såld tre gånger nu stackarn <3

VeronicaKahlbäck
2016-08-17 21:43
#3

Pelle väntar på att få flytta till sitt nya hem nu. När jag sitter vid dator nästa gång ska låsa tråden då den iaf inte är aktuell just nu. Vi får hålla tummarna att det är hans föralltidhem!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: