Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1289 ggr
Hannuis
7/28/16, 7:05 PM

Omplacering illerhona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Hej. Det tar mig emot att skriva det här men min älskade lilla Trulsa kommer att behöva omplaceras. 

Hon är nyligen 4 år fyllda och jag har haft henne i 3 år nu. Hon är liten till växten och väldigt go och snäll när man väl vunnit hennes tillit. Hon testar gärna nya människor och retas med dem tills man visat vart gränsen går.
Då mina föräldrar har hund så är hon även van vid hund och busar gärna.
Har försökt lära henne att gå på låda men har inte gått, dock gör hon sitt på tidningspapper i speciella hörn som hon väljer ut. 

Hon är kemisk kastrerad sen förra sommaren. Fullt frisk. 

Jag tänker inte ge henne till någon om det inte känns 100% rätt. Ser gärna att du har eller har haft iller förr och att du helst bor i närheten av Stockholm eller Växjö så att jag kan få komma och hälsa på någon gång.  Är mer än gärna illervakt om ni någon gång skulle åka bort och behöver att någon tar hand om henne. 

Kontaktas via mail 
hanna.db@hotmail.com

Annons:
Hannuis
8/4/16, 6:32 PM
#1

Det har nu gått från inte så akut till akut, jag har letat lägenhet i Växjö ett tag nu (bor i Stockholm) då jag ska börja studera där. Har äntligen fått en lägenhet, tyvärr där husdjur inte är tillåtet..

Känner ni någon som längtar efter en söt liten illertjej, eller har ni plats för henne tills jag hittar ett permanent boende till henne så får ni jättegärna kontakta mig på hanna.db@hotmail.com

Jag flyttar in i den lägenheten i oktober och innan dess vet jag inte vart jag kommer att bo så kan vara så att jag behöver hjälp redan från 20 augusti men kan också bli slutet av september.. Hoppas det finns någon som kan hjälpa till!!

VeronicaKahlbäck
8/5/16, 12:28 PM
#2

Blir det väldigt akut så kan jag ställa upp som akuthem ifall hon är skabbfri och inte har varit i hem med magsjuka illrar eller har varit själv senaste året. Bor i Kungsängen, blir det aktuellt så kan vi väl prata ihop hos då! Men har haft illrar i tio år (så rätt bra koll på läget), har två nu och möjlighet att dela av vid behov.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Hannuis
8/5/16, 5:35 PM
#3

Supersnällt! Hon har inte träffat några andra illrar sen hon var 1 år och jag fick henne ifrån uppfödaren. Jag hör av mig så snart jag får reda på hur jag det blir med boende :)

Izzo89
8/9/16, 6:58 PM
#4

Hej, är det fortfarande aktuellt med omplacering?:) bor i norrtälje och söker efter en kompis till mina jag har, 5 och 6 år gamla!:)

Upp till toppen
Annons: