Annons:
Etikettkunskaps-trådar
Läst 1407 ggr
Anna_iller
3/26/16, 9:37 PM

Iller i sele???

Hej allihopa! Man kan ju ta ut illrar i sele det vet jag men hur snabbt går dem? Jag är en sådan som lika gärna går i snigel fart som går riktigt fort men i vilket tempo går dem i långsamt medel eller snabbt.. PS är ny på ofokus så vet ej hur jag kommenterar mina egna inlägg💕💕💕💕

Annons:
Ylva_Källander
3/27/16, 7:15 AM
#1

Det varierar väldigt mycket mellan olika illrar och hur deras personligheter är, men det varierar också från dag till dag. Vissa kan tycka det är jätte kul att liksom hoppa fram i gräset medan de en annan dag istället vill gå runt och sniffa på allt. 

Ps. Du skriver kommentarer under inlägget, om du scrollar ner så finns det en liten tom ruta med din profilbild och lite skiftliga inställningar. när du har skrivit det du vill så finns det en orange ruta som det står "publicera" på och när du trycker på den kommer det upp en liten skylt som är uppe ungefär 3-5 sekunder och sedan är det klart.

JossanH
3/27/16, 8:28 AM
#2

Har illrar som helst knappt går något alls. Hade 3 illrar som jag allvarligt kunde motionera med. De gick som hundar.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Feliiciia
3/28/16, 10:59 AM
#3

Jag hade en iller som nästan sprang hela vägarna, hon var exakt som en hund.

Rebellkatten
3/28/16, 7:05 PM
#4

Jag har en som kan springa rätt snabbt på promenad.. men  bara korta bitar åt gången. Helst vill han göra tunnlar i gräset. Vi kan vara ute en timme och ha kommit max 500 m från huset.. Hade dock en iller som var rätt duktig på att springa framåt på promenad, han gick lite mer som en hund. Men oftast vill de rota runt i någon buske, gå en bit, fastna i en annan buske, springa några meter, gå tillbaka, springa framåt igen, nosa i gräset, kraffsa i nån liten jordhög, fastna i en annan buske, springa in under altanen osv. Det går inte alltid fort framåt iaf =D

Upp till toppen
Annons: