Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1893 ggr
Torstensson-1
2016-02-15 17:03

Min lilla bäbis måste säljas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, det är såhär att på grund av omständigheter måste jag flytta. Och då kan jag inte ha med min älskade Micke. Han är mitt allt så det kommer vara väldigt svårt för mig att sälja honom. Men med rätt ägare som tar hand om honom och leker med honom som han alltid vill göra och ser till att han är frisk och tål hans över energi så kommer det bli lättare för mig att släppa honom. Han är ett och ett halvt år och är vaccinerad och chipkastrerad och går på låda. Han har ett eget rum här hemma på 5 kvadratmeter men älskar ju egentligen att springa runt med sociala människor så jag har en barngrind som jag öppnar till honom när han vill ut sen när han vill sova så springer han in i sitt rum igen. Jag hoppas någon är intresserad att ta hand om min älskade pojk. Ring mig gärna eller maila. Mitt nummer är 0708717709 och min mail är Florence.torstensson@hotmail.com hör gärna av er!

Annons:
Zazzeli
2016-02-16 13:43
#1

Vart finns ni? Har för närvarande två illrar hemma, Plupp som är jämngammal med Micke och Killow som är en tant på 9 år. Har även en kattflicka som är strax under året. Vi bor i en trea i Teckomatorp i Skåne, med mycket natur i krokarna så vi är en del ute och promenerar med dem.

Torstensson-1
2016-02-16 13:50
#2

Ja ring mig gärna så pratar vi! Hade varit bra du bor ju inte långt ifrån heller jag bor också i Skåne utanför Hässleholm!

[Blue_Lugia]
2016-05-05 20:52
#3

Såld?

Upp till toppen
Annons: