Annons:
Etikettallmänt-om-iller
Läst 1463 ggr
Tamlinaa
2/21/15, 12:08 AM

Illergrind.

Jag har tänkt sätta upp illergrindar, så att säga, i min lägenhet. 
Jag vill gärna ha inspo så släng gärna upp bilder på era grindar här under!

Dessutom: ni som har plastglas från biltema, har biltema kapat de i rätt strl till er på plats? Grindarna som finns passar inte min dörröppning.

Annons:
becka89
2/21/15, 5:50 AM
#1

Vi har plexiglas, kapade den själv hemma, väldigt lätt om man vet vad man gör haha, sambon som såga för han med litet knivblad, väldigt lätt att det spricker om man inte är försiktig, annars hade vi en grind vi gjorde av golvlister väldigt smidigt men passade inte i våran lägenhet vi flyttade till.

zickan
2/23/15, 4:15 PM
#2

Just nu har jag bara skruvat in små runda hakar och kör marshal playpen del jag tagit från min hage. Men innan körde jag barngrind från ikea som jag satte fast plexi/hårdplast skiva på. Lite kort och väldigt klantig. Så kliva över avspärrningar brukar resultera i att jag förr eller senare slår ihjäl mig

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

VeronicaKahlbäck
2/25/15, 9:03 PM
#3

Nu har jag en som flyttas runt på men det är helt enkelt en vanlig billig skiva från typ Bauhaus som jag "låser" fast med möbler. Den är alltså ganska lång så den sticker ut en bit förbi karmen. Finns flera bildtrådar här med grindar/avspärrningar, en del riktigt snygga 🙂

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Grodan
7/28/18, 12:47 AM
#4

#2 lol

(puttar upp en gammal tråd, för att det är precis det man gör… slår ihjäl sig oavsett vad för grind man har)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: