Annons:
Etikettmedlemmars-illrar
Läst 1014 ggr
Bodinsson94
7/26/14, 2:07 PM

Någon iller ägare från Värmland? :)

Tänkte kolla lite snabbt bara om det finns några iller ägare här inne som är från Värmland? Skulle vara lite kul att kanske lära känna nån här i närheten med iller så man kan byta lite kunskap med varandra och ha en rolig illerträff med bus och lek nån gång? :) Mvh Malin, Roddan och Alfred ^^

Annons:
P4go
7/26/14, 4:26 PM
#1

Yeskha är sällan inne här längre men hon bor i Karlstad 🙂

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

eerikabergstrm
7/26/14, 4:38 PM
#2

bor inte i Värmland men i Dalarna, så de är ändå inte så jävla långt!:) känner ingen annan i vår närhet heller så vi är öppna för förslag om träffar och dylikt!:) Mvh. Erika, pierre & sally, daisy, hemi :)

Bodinsson94
7/26/14, 6:06 PM
#3

#1 Okej :) har hon Facebook? #2 Hmm vad har ni för små monster då? ;)

eerikabergstrm
7/26/14, 10:28 PM
#4

ja nu har vi hämtat en fireflame ferrets valp så nu har vi 3 st små busar! Hemi på snart 11 veckor och sen två flickor på ca. 1 och 1.5år, Daisy och sally:) daisy har vi också haft sedan valp och sally är en omplacering:) finns massa bilder på fb:)

Bodinsson94
7/27/14, 9:14 PM
#5

Heter du på fb då? :)

Keen
7/27/14, 10:15 PM
#6

Hej! Det är jag som är Yeskha som P4go nämnde innan. :)
Jag bor i Karlstad, på Våxnäs mer exakt, med mina just nu 3 illrar. De blir 5 om ett par veckor då jag hämtar hem 2 valpar till. Är inne på mitt 16de år som illerägd nu men älskar att frossa i daglig illerlärdom.
Jag är bekant med Roddan & Alfred sen tidigare då de och P4go hälsat på hos mej, så de har fått träffa nåra av mina illrar förut.
Är som sagt sällan här om jag inte letar efter nåt specifikt så hook me up på Facebook istället. Sök på Yeskha Schelin så hittar du mej. Ses där! :)

Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!

Annons:
P4go
7/28/14, 8:37 AM
#7

^ Goare människa är svårt att hitta :D

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

Bodinsson94
7/28/14, 2:21 PM
#8

Okej men lägger till dej där ^^

eerikabergstrm
7/29/14, 3:09 PM
#9

erika bergström bara, bor i näset, har en bild på en iller som omslagsbild:)

Keen
8/5/14, 7:47 PM
#10

Hej igen!
Hörde inget från dej på Facebook så jag kollar läget här bara.
Har fixat en Facebook sida åt mina illrar(då de börjat ta över min egen) där du kan kontakta mej om du vill. Sidan heter "The Ferrets of Wermland" och är aktiv dagligen.

Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!

Upp till toppen
Annons: