Annons:
Etikettoff-topic
Läst 656 ggr
tove.mcgrath
10/20/13, 6:46 PM

Underbara lilla djur!

Nu har jag haft min lilla Coco i en månad och vi arbetar fortfarande lite på rumsrenheten men är så super nöjd med honom oh måste bara få skriva av mig lite!

I början tyckte jag allt var toppen och as roligt sen kom vi till en period där han började testa mig och bitas ordentligt vilket inte allt var roligt så vi mer eller mindre krigade varje dag, Sen kom en period där han mest sov folk sa att det var för att illrar blev slöa mot höst och vinter men nu är jag säker på att det var för han växte! Nu är vi närmre varandra en någonsin, vi leker, äter och sover middag och går promenader ihop! Jag börjar se vad han tycker om och inte, favoritleksak är jag så klart brottas och jaga varandra är bland det bästa vi båda vet leker han ensam är pingisbollar det bästa han vet, pipleksaker är helt ointressanta. han älskar att bada när vi är ute och går, bäckar vattenpölar och sjöar, allt vatten vill han vara i, gräva i myrstackar eller vid rötter är med kul. promenader tycker han om vilken tid på dygnet det än är och vilket väder det än är, är det sol och regn är rundor vid sjöarna populära är det mulet eller regn kvittar det vart vi går så länge han får komma ut och lukta på saker, gräva och springa!

Att skaffa Coco är det bästa jag gjort!

Annons:
JossanH
10/20/13, 7:23 PM
#1

:) visst är det härligt med illrar. Speciellt när man lärt känna dom och man kommer överens ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

illernettan
10/21/13, 8:47 AM
#2

Vad härligt det låter 😃

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

HannahRönn
10/21/13, 9:32 AM
#3

Underbar läsning såhär på måndags morgonen, låter som ni är soulmates :)

tove.mcgrath
10/21/13, 1:31 PM
#4

#1 ja de är bäst!! Man blir alltid glad när man ser dem :)

tove.mcgrath
10/21/13, 1:32 PM
#5

#3 ja kanske det, han är den bästa killen man kan ha ;)

Upp till toppen
Annons: