Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 1624 ggr
VeronicaKahlbäck
9/25/13, 1:02 PM

Sajtvärd sökes!

Är du iller.ifokus nya Sajtvärd?

Här kan du läsa mer om vad som krävs!

Har du några funderingar eller är intresserad av uppdraget så kontakta mej.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Annons:
FerretCrow
9/25/13, 1:18 PM
#1

tråkigt med byte igen =(

VeronicaKahlbäck
9/25/13, 1:40 PM
#2

#1 Jag hoppas på att någon engagerad person är intresserad och har tiden som faktiskt krävs, vilket är mer än vad man kanske tror.
Sajten förtjänar det, det är ju världens bästa intresseområde :)

När jag tog över hade jag alla förutsättningar, jobbade 75% dessutom med möjlighet att sköta det här till viss del där. Hade inga planer på att byta jobb men väldigt kort efter så förändrades saker på mitt jobb som gjorde att jag inte ville vara kvar där och efter det har det bara rullat på med krävande jobb, flyttar och annat tidskrävande.
När jag är här hinner jag aldrig med det roliga, själva forumet utan det är uppdateringar och svara på pm som tar upp all tid och ändå så är jag alltid efter. Känner dessutom alltid att det tar tid ifrån illrarna, vilket inte är rättvist..

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

FerretCrow
9/25/13, 2:17 PM
#3

#2 nej det är helt förstårligt. men om det kanske skulle vara med Medarbetare för att underlätta för dig?

JossanH
9/25/13, 4:03 PM
#4

#3 menade du att det skulle vara fler Medarbetare? fördtod inte riktift :S.. vi har inte tillgång till samma saker som Veronica. Kan inte svara på hennes PM och har inget med sajtens uppdateringar att göra. Jag hoppas att någon som har tid och lust att lägga på sajten kommer anmäla sig som frivillig :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

FerretCrow
9/25/13, 6:15 PM
#5

#4 ja med skall vara mer

Sofy
9/26/13, 11:04 AM
#6

Åh vad jag önskar att jag kunde hjälpa till då jag ändå bara sitter hemma och pillar på illern och datorn hela dagarna. Tyvärr har jag nog inte tillräckligt med kunskap om illrar och så har jag precis fått hem en dräktig hund som ska föda vilken dag som helst.😕

Hoppas ni hittar någon som vill vara Sajtvärd.

Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian

Annons:
VeronicaKahlbäck
9/26/13, 11:22 AM
#7

#3 Vill verkligen inte lägga över mer ansvar på andra, känner väl att Sajtvärd borde ha och klara den större delen själv. Om det vore tillfälligt och jag såg "ljuset i tunneln" kunde det vara en idé men så är det tyvärr inte.

#6 Vet inte om man direkt behöver vara expert, inget jag är iaf :)
Problemet ligger väl delvis där, få som är riktigt kunniga och ännu färre som har tid och intresse för själva sajten.
Jag har uppfattningen att om man varit med ett tag har man bildat sej ganska starka åsikter om dittan och dattan vilket gör det svårt att vara öppen för allt, då man just oftast redan har en åsikt.. Ytterligare en sak jag kan känna av då och då.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

illernettan
9/26/13, 3:21 PM
#8

#7 Därför ska jag nog låta bli :-)) Jag är inte tillräckligt diplomatisk och ar alldeles för starka åsikter om ditten och datten :-) Sen har jag svårt att förklara hur jag menar i texter…..det är lätt att det blir missförstånd.

Jag hoppas innerligt att någon vänlig själ nappar på erbjudandet så att iller.ifokus kan vara kvar.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Zandrama
9/26/13, 3:31 PM
#9

Hmm… Smått sugen blir man jue xP

//Belinda aka Zandrama

VeronicaKahlbäck
9/30/13, 10:05 AM
#10

#8 Jag kommer stå som Sajtvärd till den dagen rätt person dyker upp, så sajten försvinner inte :) Önskar bara att någon hade lust att blåsa lite mer liv i den!

#9 Bara att höra av dej och berätta om vad du tänkt dej ifall lusten faller på :)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Upp till toppen
Annons: