Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 1521 ggr
VeronicaKahlbäck
7/17/12, 1:53 PM

Viktigt ang. reklam

Jag har skrivit under ett nytt värdavtal för iller.iFokus och kommer nu göra några förändringar.

Det är numera förbjudet att marknadsföra registrerade företag här inne.
Hobbyverksamhet samt uppfödning är alltså fortfarande okej, dock förbehåller jag mej som tidigare rätten att redigera eller ta bort ifall jag ser anledning till det.

Undantag kan förekomma under speciella omständigheter, kontakta mej för frågor.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Annons:
illernettan
7/20/12, 9:23 AM
#1

#0 Då får Anders inte skriva om att butiken kommer till olika träffar eller ha egna träffar där butiken gör ett besök?

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Bogey
7/20/12, 5:07 PM
#2

Lite synd tycker jag.
Det finns ju inte så många specialbutiker för iller och den lilla reklam som Ahms, Ferretplanet, (Hungry ferret) och (Klars ferret) har gjort här har jag mer sett som kundupplysning/information.

Om man är ny illerägare har man nästan ingen chans att hitta dem om man inte får tips eller info från de få communities som finns.

VeronicaKahlbäck
7/20/12, 11:17 PM
#3

#1 Ni får exempelvis meddela att ni kommer närvara vid träffar i en befintlig trådar men inte skapa trådar i marknadsföringsyfte.
Det finns möjlighet att vara med på vår länksamling eller "utnyttja" sin signatur om man har Insider.

#2 Det här är egentligen inget nytt, förut har det dock varit något luddigt och den enskilda värden har satt sina egna regler.
De flesta sajter har sedan tidigare reklamförbud dock godkände Åsa viss reklam vid tillfrågning,
Nu iom att jag skrivit under ett helt nytt avtal där villkoren kring annonsering är förtydligade kan jag helt enkelt inte längre tillåta det då det skulle innebära att jag bröt mot mitt avtal.

Som alltid finns det möjlighet att köpa annonsplatser.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Upp till toppen
Annons: