Annons:
Etikettmedlemmars-illrar
Läst 4813 ggr
JossanH
12/5/11, 8:05 PM

Vicentes BLOGG!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag heter Vicente. Jag är en cool kille som föddes på våren 2011. Jag bor just nu tillsammans med min kompis Marcello som är ett år äldre än mig, den nya killen Sonny som även han är ett år äldre än mig och så den gamla gubben Skit som är jättegammal. Jag bor ju också med 2 människor som heter matte och husse. Ett par hus bort bor även min kompis Willa med hennes matte.
Det här är min dagbok!

5 dec 2011
För en vecka sedan kom matte hem med en ny konstig lukt! Jag tyckte det var spännande och det visade sig att det var en ny kompis till mig! Matte sa att han hette Sonny och var i brunst! Marcello var en fegis och tyckte att lukten var läskig och Skit var sur… Skit är ofta sur. Han biter mig ibland fast att jag inte gjort något!
Sonny visade att man var tvungen att sätta sin lukt där man var så ingen trodde att någon annan bodde där. Man ska dra hela magen på alla toaletter säger han. Jag brukar bara dra rumpan i allt.. Sen sa jag till Sonny att han nog inte behövde sätta sin lukt i köket för det luktade som honom i hela lägenheten..
Jag är kompis med Sonny. Han är snäll tycker jag.
Marcello ska bli kompis med Sonny säger matte men han vill inte riktigt. Det gör att Sonny inte riktigt vill va kompis med Marcello heller! Marcello tycker att Skit är hans bästa kompis och Skit gillar egentligen bara Marcello tror jag. För han biter aldrig honom men han brukar bita mig.. Ibland gör det ont. Då ropar jag på matte! Men ibland ger jag igen på matte istället och biter henne då :)

Idag har vi varit ute på promenad. Ibland är det kul och ibland är det tråkigt. Det beror på. För matte drar lite i mig och kallar mig för sölkorv, men det är jag inte! Det är ju dom andra som är för snabba! Vitt är mycket snabbare än svart faktiskt- hört talats om ljusets hastighet kanske?
Men det är kul att gräva! Då behöver man inte vara så snabb, då ska man vara stark. Och jag är jättestark!
Idag var det inte så kul att vara ute. Matte tyckte att det var en bra idé att ta med mig, Sonny och Marcello på en gång, samtidigt som vi skulle träffa Willa och hennes matte… Det var ingen bra idé. Jag ville göra som Sonny och bita på Willa och Marcello var inte alls glad på Sonny.. Matte och Willas matte ville att vi skulle gå till "snön". Jag förstår fortfarande inte vad det är för något. Det var lite kallt om tassarna, annars hände inget kul med den där "snön". Jag fick i alla fall gräva lite i mitt hål vid den stora kyrkan annars var det mest kaos och jag märkte att matte blev lite irriterad.. Jag gillar inte när hon är det.
Men när vi kom hem så lät det sådär i matskålen som det alltid gör när vi får kött! Jag älskar kött! Man kan gömma det vart man vill och äta det när man vill men man måste komma på ett bra ställe som under något där det inte syns annars kan någon annan ta det! Men jag brukar ofta bli så hungrig att jag äter upp det ganska fort…

Nu ska jag och Sonny vila i köket så att jag är pigg tills matte ska sova!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Annons:
HannahRönn
12/5/11, 8:12 PM
#1

Roligt att läsa om Vincentes vardag ser fram emot att höra mer av dina historier Vicente :)

emoflickan
12/5/11, 8:13 PM
#2

Willa hälsar att han ska passa sig! Nästa gång åker han på däng om han ska hålla på & bråka!

ElinaPersson
12/5/11, 9:57 PM
#3

Detta var ju underbart härligt att läsa :D

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

JossanH
12/6/11, 8:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

6 Dec 2011

Hej dagboken!

Imorse blev jag väckt av Skit.. Han ville bita mig igen, fast att jag sov och inte hade gjort något! Men han hann inte för matte hörde att jag ropade på henne så hon hämtade mig och lät mig säga gomorron till Sonny istället.
Men Sonny ville mest sova och det hade ju jag ju redan gjort så då fick jag vara hjälpsam. Jag hjälpte matte att slå in lite julklappar. Det var himla roligt och jag hjälpte verkligen jättemycket! Jag är väldigt duktig på att hjälpa till. Har övat massor på det. Det var massa papper på en rulle som jag hjälpte till att dra ut, men man fick inte plats i rullen för den var mindre än mig… Hade den varit större hade jag nog gått in där och lurat på matte :D
Jag hjälpte också till med att vika pappret lite här och var genom att lägga mig på det. Då sa matte att jag kunde hjälpa till med att ligga i en plastpåse, så då gjorde jag det. Det var spännande, men pappret var roligare.

Försökte även hjälpa matte med lite tvätt. Men hon påstår att jag inte får vara i badrummet för att jag alltid bajsar eller kissar där! Men hur kan hon veta det när jag aldrig får vara där inne? Okej, det kanske har hänt några gånger men det är ju bara när husse är med för att det är så kul att reta honom!.. Bäst är om husse själv sitter på toaletten för då kan han inget göra hihi!.. Men, men allt jag fick göra var att hjälpa till att sortera lite tvätt utanför badrummet… Men jag förstår inte hur matte sorterar tvätten för hon lägger inte alls grejer som luktar likadant i samma hög! Hon blandar ju hej vilt! Jag hittade något gott att äta på golvet. Det var litet som en smula.

Matte har varit lite nedstämd idag.. Hon säger att Skit ska resa iväg till sina gamla kompisar om bara några dagar. Jag skulle med vilja resa en sväng och träffa fler vänner, men matte säger att det får jag absolut inte göra än på väldigt, väldigt länge! Jag undrar om Skit kommer komma tillbaka efter sin resa… Jag har lovat att vara snäll mot Skit tills han far. Jag hoppas att han är snäll mot mig också, men jag ska iaf försöka att inte retas.

Idag var iaf matte lite smartare än igår. Först var hon ute med Marcello tillsammans med Willa och Willas matte. Jag tror att Willa är Marcellos kompis mest. Dom lekte när dom var bebisar och matte säger att dom går som små hundar när dom är ute själva. Sen tog matte ut Sonny på promenad och sist mig. Jag var bara sådär sugen. Jag gillar egentligen mest att vara ute med dom snabba illrarna för dom är kul att preja! Matte fick bära mig ganska mycket och vi mötte en jakthund. Matte säger att jag inte har någon styrsel i kroppen, men hallååå!!? Jag är ju iller, jag SKA ju inte ha någon styrsel i kroppen! Hon säger att jag är som en deg. Om man bär mig ihop med några andra illrar så rinner jag ur famnen för att jag är så slapp.. Jag är ganska slapp.

Sajtvärd på Iller.ifokus

ettlitetalias
12/6/11, 9:12 PM
#5

Vicente borde ju definitivt närvara på någon av de alla blogg-awards-cermonierna som pågår! :D

ElinaPersson
12/6/11, 10:30 PM
#6

Haha håller helt med där, har haft ett brett leende efter båda inläggen :D

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Annons:
JossanH
12/6/11, 10:37 PM
#7

Vicente blir jätteglad över att folk vill läsa hans dagbok! :D

Sajtvärd på Iller.ifokus

VeronicaKahlbäck
12/6/11, 10:45 PM
#8

Vicente har ju varit min favorit sen han var tre veckor så det är klart han måste blogga:D

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

UlrikaD
12/7/11, 12:07 AM
#9

Vicente är en suverän bloggare!!

Frågan är bara när de andra kräver att matte ska vara sekreterar att ta diktamen även för deras bloggar. Blir en heltidsjobb.Flört

JossanH
12/7/11, 1:40 AM
#10

#9 Dock tror jag inte att någon av dom andra har så mycket att säga som Vicente.. ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

UlrikaD
12/7/11, 1:42 AM
#11

#10 Det tror jag inte, säg den iller som inte har åsikter.Tungan ute

Kan tänka mig att Sonny har ett och annat på hjärtat.

De kanske kan få gästspela?Skrattande

JossanH
12/7/11, 1:45 AM
#12

#11 Det är mycket möjligt att någon av dom andra måste få ge sin syn på saker och ting då Vicente ibland får saker lite om bakfoten ;) Dock tror jag nog mest Skit och Marcello skulle muttra och Sonny skulle nog vara ganska gapig.. Ska höra med dom om dom vill vara med och skriva lite eller om det här bara är Vicentes hobby. ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

UlrikaD
12/7/11, 1:46 AM
#13

#12 Skrattande

Annons:
ElinaPersson
12/7/11, 9:43 AM
#14

#12 *fniss* Skrattande

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

JossanH
12/7/11, 6:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

7 dec 2011

I natt fick jag sova hos Sonny. Det är bra för där inne finns det mest kött.. Och mest toaletter och mest leksaker.. Där finns nog mest av allt. Tror att jag och Sonny nog kanske är bästisar nu. Vill ju att Marcello också ska va bästis, men Sonny och Marcello är sämstis just nu.. Sonny bara skriker och Marcello retas och jagar honom.

Jag har hört att alla inte vet vad jag egentligen heter. För matte döpte mig till ett konstigt namn. Jag heter inte Vincent som många tror.. Vincent är säkert en annan iller, men det är inte jag iaf!
Om man ska säga mitt namn så säger man "Vissente" med E på slutet och inga N i början. Ni vet kanske att det finns ett stort djur som heter visent som är som en stor bison, men det är inte heller jag.. Jag är bara iller och jag heter Vicente! Som visent fast med E… Och att jag inte har klövar.. Eller hovar, eller vad såna djur har.. Jag har inga horn heller.. Inga som syns iaf!

Idag har iaf matte städat en himla massa. Jag gillar inte det. Dammsugaren låter jättemycket och eftersom Skit och Marcello blir så rädda så måste den helt enkelt vara farlig. Sonny är modig. Han blir inte rädd. Han fönar sin päls där det blåser. Det skulle jag aldrig våga… Men jag har vågat få blåst i pälsen när matte fönat sitt hår. Det var kul och läskigt på samma gång. Jag ska nog inte göra det någon mer gång..

Sajtvärd på Iller.ifokus

ElinaPersson
12/7/11, 7:42 PM
#16

Underbara busiga härliga Vicente Kyss har vart hemligt kär i denna lilla grabb sen första blicken :D

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

JossanH
12/7/11, 7:49 PM
#17

Bilderna är från innan han fick sitt vinterfett! Nu är han dubbelt så stor :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

ElinaPersson
12/7/11, 10:26 PM
#18

Då krävs det nästan en update av bilder! :D

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

JossanH
12/7/11, 10:28 PM
#19

Jag vet.. Men han är som matte som helst inte vill visa upp bilder när hon är "ur form" så att säga ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

ElinaPersson
12/7/11, 10:34 PM
#20

Åh.. Det är ju på vintern dom är som finast och sötast med sitt lilla hull Skäms

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Annons:
JossanH
12/7/11, 10:59 PM
#21

#20 Ska ta tag i att fota dom lite snart :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

VeronicaKahlbäck
12/7/11, 11:31 PM
#22

Sötaste Vicente!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

UlrikaD
12/8/11, 12:36 AM
#23

"Sämstis", hi, hi.Skrattande

Sarah
12/8/11, 11:30 AM
#24

Är han inte född 2011? Eller går tiden så fort? :P

Bogey
12/8/11, 11:34 AM
#25

#20 Lilla hull!? Vi har en riktig tjockis här. Bogey väger nästan 1900g nu och sommarvikten brukar ligga runt 1300g. En nätt liten uppgång på ca 46%! :o Tänk om man själv skulle gå upp 46% i vikt under vinter, hemska tanke. :/

JossanH
12/8/11, 11:37 AM
#26

#24 Haha, så sant! Ska ändras :P Har lite svårt att hålla isär 2010 och 2011 då jag tror att vi är ett år efter i räkningen..

#25 Håller med! Vicente är mer eller mindre fyrkantig nu. Lika bred som han är lång!

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
12/8/11, 9:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

8 dec 2011

I natt har jag sovit hos Sonny. Det var kul. Men jag sov mest…
Matte var ute en lång sväng med Sonny och hon var så glad över att han äntligen släppte loss och busade ute.. Men vad är det egentligen för speciellt med det!? Jag släpper ju loss och busar jämt! Hela, hela tiden. Matte kan ju knappt ens släppa ned mig på golvet, efter jag har provsmakat hennes mat på bordet, förrän jag slänger mig efter hennes händer. Men aldrig blir hon nöjd, hon vill visst att det ska vara Sonny som busar.
Och matte sa också att Sonny hamnade på facebook för det var 2 gubbar som tog kort på honom när dom var ute, men jag då!? Jag har ju en egen blogg och det är ju bättre än en bild på facebook faktiskt…

När Sonny kom in igen hade vi brottningsmatch! Ni vet ju att jag är så himla stark! Så jag brottade ner Sonny och så la jag mig på honom så han blev helt platt. Då ville han gå loss men jag låg kvar. Som en stor sten låg jag där och tänkte att jag var grå och hård. Då försökte Sonny bita mig och då kom jag på att jag inte var en sten för stenar kan man inte bita på för då kan tänderna flyga ut säger matte! Det är därför jag måste hålla upp nosen när vi kommer fram till trottoarkanterna så jag inte krockar med trottaren med tänderna.. För trottoarer är gjort av sten och mina tänder kan gå av… Tänder är hårda som sten, men dom är inte sten. Skulle en tand och en sten brottas skulle stenen vinna.

Jag och matte gick ut på promenad själva. Jag tjatade vid dörren och sa att vi mååååste gå ut… Jag skulle ju visa en sak, men det sa jag inte till matte. När vi kom ut gick jag bort tills vägen svänger för det var där jag skulle visa en sak.. Så sprang jag jättefort hela vägen tillbaka till dörren medan jag skrek "kooolla matte, kooolla vad snabb jag är"! För jag kan med springa lika fort som dom snabba illrarna också! Sen ville jag gå in igen. Vi var ute i ungefär 5 min. Jag var jättesnabb.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Annons:
TereseStromberg
12/8/11, 9:34 PM
#28

Haha!
Älskar hans syner på saker och ting, och hans funderingar! Så gulligt! Roligaste bloggen ever! :)

Med Vänlig Hälsning

TereseStromberg

http://www.tezzstromberg.n.nu/

FerretCrow
12/8/11, 9:43 PM
#29

#28 håller helt med dig ;)

JossanH
12/8/11, 9:47 PM
#30

Vicente tycker att det är kul att så många vill följa honom! :D

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
12/8/11, 9:54 PM
#31

Kan även säga att eftersom jag hjälper Vicente trycka på tangenterna så har jag även börjat tänka som honom i vanliga vardagen.. Lite farligt ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

VeronicaKahlbäck
12/9/11, 12:19 AM
#32

Vicente blev söt som sten, eller stenen blev söt som Vicente?

Vicentes blogg får fem av fem möjliga iller.ifokus illrar.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

UlrikaD
12/9/11, 6:35 AM
#33

Naw, inte brottas med stenar gubben!Kyss

Theres
12/10/11, 1:33 PM
#34

Jag älskar detta! Mer mer mer. Gör en bok. En film.

golf.ifokus.se

Annons:
ettlitetalias
12/10/11, 4:47 PM
#35

Ja en barnbok med grabbens funderingar vore väl perfekt?! :D

UlrikaD
12/10/11, 4:54 PM
#36

#35 En barnbok? Men jag då?Tungan ute

ettlitetalias
12/10/11, 4:55 PM
#37

Men barnböcker kan ju alla köpa! Jag köper flera bara pga illustrationerna eller för att jag tyckte om dem som barn Skrattande

JossanH
12/12/11, 1:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#38

12 dec 2011

Hej dagboken!
Nu har mycket saker hänt. Jag och Sonny var ute och jag visste vart vi var så jag sprang snabbast! Jag var superduper snabb så Sonny hann inte med. När vi kom in fick vi springa utan koppel sista biten till dörren. Då busade vi. Jag är ganska bra på att hoppa högt.

Jag har bitit matte och husse 3 gånger på dom här dagarna. Jag var ju bara tvungen att testa om mina tänder fortfarande är lika bra som när jag var liten. Det var inget illa menat men jag kan ju inte låta bli att trycka hårdare när dom säger att jag ska släppa..
Matte har kliat mig på huvudet, då vill jag inte bita henne. Det är ganska mysigt, men ibland tröttnar jag, då är det inte lika kul och då kan jag bitas istället.

Nu är Skit helt borta. Han har rest iväg till sina vänner och matte och husse säger att han aldrig mer kommer tillbaka. Men en dag ska jag möta honom igen säger dom. Då tror jag att jag ska ge Skit en kram… Marcello tycker nog det är lite tråkigt när inte Skit är kvar.. Nu måste ju han vara den som bestämmer istället! Så Marcello jagar Sonny ibland..
Men det är inte så farligt..

Jag är så himla stark! Jag övar på att bli så stark i framtassarna att jag kan lyfta soffan när matte och husse sitter där så att de ramlar ur. Dom skulle bli så himla förvånade och först inte förstå att jag har tränat i smyg. Jag brukar ligga på rygg under soffan och öva. Ibland övar jag på att gräva under soffan också. Har hört talas om att vi ska flytta när matte och husse har hittat ett bra hus och då ska vi få en lekpark utomhus så då måste jag ha övat jättemycket på att gräva så jag kan göra en tunnel. Och om det kommer en räv eller en varg eller en stor grizzlybjörn så måste jag vara jättestark! Och om jag klarar vippa soffan med både husse och matte i då kan jag lätt brotta ner en grizzlybjörn. Så ska jag ta tänderna från björnen och hänga runt halsen så att Marcello och Sonny blir jätteavundsjuka på mig.
Dom kommer nog vilja ordna ett kalas då till mig. För att jag var så modig och brottade ner björnen och drog ut alla hans tänder. Jag kanske skulle köpa en liten motorcykel också då. Jag tror jag skulle se jättehäftig ut! Willa skulle nog hellre vilja vara min bästa kompis då, för hon är en hona och jag tror hon skulle se att jag var tuff och vilja va bästis med mig…

Sajtvärd på Iller.ifokus

UlrikaD
12/12/11, 2:36 PM
#39

Hysteriskt asgarv!!!Skrattande

Theres
12/13/11, 4:48 AM
#40

Naw :D Jag vill vara som Vicente :D

golf.ifokus.se

FerretCrow
12/13/11, 9:42 AM
#41

Men snälla Jossan. Du baar måste skaffa en riktig blogg till Vincent. han skriker ju om det. och läsare kommer han ju lätt få kan jag lova ;)

Annons:
JossanH
12/13/11, 11:29 AM
#42

#41 men nej! Nu skrev du ju vincent, har du inte läst hur man uttalar hans namn :P Jag ska fråga honom om han vill ha en riktig blogg! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

FerretCrow
12/13/11, 12:48 PM
#43

#42 oj vicente menade jag. hälsa honom ursäkta från mig ;)

ElinaPersson
12/13/11, 6:31 PM
#44

Säger som Ulrika - Asgarv!! Skrattande

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

VeronicaKahlbäck
12/14/11, 1:32 AM
#45

Du kan väl höra med Vicente om han kanske kan starta gå-ut-och-gå kurser, vet ett helt gäng som blir anmälda på direkten;)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

TereseStromberg
1/3/12, 3:03 PM
#46

Vill gärna läsa fler inlägg av Vincente, så roligt att läsa :)

Med Vänlig Hälsning

TereseStromberg

http://www.tezzstromberg.n.nu/

JossanH
1/3/12, 4:16 PM
#47

Jag får tjata på honom att han skriver mer helt enkelt ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

emoflickan
1/3/12, 4:23 PM
#48

Vicente berättade för mig i förrgår att han aldrig har möjlighet att skriva blogg eftersom matte alltid sitter där med sin ritplatta och ockuperar datorn! ;)

Annons:
TereseStromberg
1/3/12, 7:10 PM
#49

#48 Haha jasså det är så de ligger till Flört Han får ta och bita matte i stortån så hon flyttar på sig då Skrattande

Med Vänlig Hälsning

TereseStromberg

http://www.tezzstromberg.n.nu/

JossanH
1/3/12, 9:31 PM
#50

#49 Han bet mig i fingret igår så jag fick 2 blodblåsor!!! Gills det??

Sajtvärd på Iller.ifokus

FerretCrow
1/3/12, 9:33 PM
#51

#50 nja det verkar ju inte ha fungerat iaf ;)

JossanH
1/3/12, 9:40 PM
#52

Jag har ett beroende!!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

VeronicaKahlbäck
1/5/12, 11:24 PM
#53

Killen får väl helt enkelt skickas på datakurs så han kan skriva själv;)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

JossanH
1/17/12, 11:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#54

17 jan 2012

Hej Dagboken!
Nu var det längesen jag skrev och oj vad mycket som hänt! Sonny bor inte här längre. Han har flyttat till Devlin och hans matte och heter Sanji nu! Det är lite svårt att uttala men då kan jag bara säga Sonny för det låter nästan likadant.. Det är tråkigt, men lite bra för jag och Marcello har blivit bästisar nu!
Det har varit julafton också! Då flyttade skogen in här och vi var och hälsade på mattes matte och husse.. Men vi fick inga julklappar men vi fick gå ut och gå där det var massa skog och jag nosade på en katt! Jag ska nog inte bli bästis med en katt för dom har för långa ben! Dom springer jättefort och jag kan ju bara springa fort den sista biten när vi varit ute på promenad! Hade katterna varit mindre hade jag kunnat va kompis med en.

Idag åkte jag och matte och hälsade på Sanjis familj! Devlin var ingen snäll iller för han bet mig ganska hårt i nacken. Men Sanji var jättekul att träffa! Först pratade vi om vad som hänt sedan sist vi sågs och sen hade vi räsertävling! Sanji är verkligen jättesnabb, men det är ju för att han är vit… Eller iaf ljusgul.

Jag har gjort en egen sport… Än har ingen riktigt vunnit och jag har ju inte berättat för Marcello hur man gör, men man ska iaf stjäla kudden till armstödet på soffan- utan att matte eller husse märker nåt- och så ska man försöka få in den i hålet under byrån! Det är som en hinderbana! Man ska först hoppa ned från soffan med kudden och så knuffa ut toalådorna som står under byrån så man får in den i lilla hålet, men än så länge har jag inte lyckats. Först tyckte jag att man skulle få 10 poäng om man lyckas, men jag tror att man nog ska få 20 poäng för kudden är så stor och hålet är ganska litet..
Marcello har också en sport men då ska man få in en stor sko i hålet och det går nog inte för skor är hårdare än kuddar.. Det har jag märkt för kudden kan man bita sönder jättelätt (hela dragkedjan gick sönder på båda kuddarna hur lätt som helst) men skorna tar jättelång tid när man tuggar på.. Men man kan få bort bitar på dom också om man tuggar riktigt länge!

Sajtvärd på Iller.ifokus

TereseStromberg
1/17/12, 11:55 PM
#55

Äntligen ett inlägg av söta Vicente! Glad Det är så roligt att läsa om dina tankar och tävlingar! Gillar starkt! Skrattande

Med Vänlig Hälsning

TereseStromberg

http://www.tezzstromberg.n.nu/

Annons:
Theres
1/18/12, 9:39 PM
#56

Yeay :D Så sött.

golf.ifokus.se

VeronicaKahlbäck
1/19/12, 10:41 AM
#57

Vicente; ta ur innerkudden den brukar vara ännu mjukare, då kanske du får in den! Annars rekommenderar Oliver kuddfodralet som sovplats men då ska kudden vara kvar i så man riktigt får klämma sej in, eller ja om man är fyrkantiga som ni åtminstone;)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

IzzyR0xx
3/4/12, 8:47 PM
#58

Ett till inlägg från Vicente önskas ! ^^


JossanH
12/4/15, 12:05 AM
#59

Tänk vad liten Vicente en gång var 😂😂

Sajtvärd på Iller.ifokus

SSkur
12/4/15, 7:15 AM
#60

Otroligt rolig läsning 😄

JossanH
7/14/18, 11:39 PM
#61

Saknar min gamla filosof 😅

Sajtvärd på Iller.ifokus

Grodan
7/15/18, 1:27 AM
#62

😃


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: