Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1159 ggr
Theres
12/7/06, 1:50 AM

OT Sökes

Kille
född innan 9 april 1987, dock högst 22 år
längre än 176 cm
bruna ögon
ljusbrunt hår
vältränad
intelligent
snäll och omtänksam
trogen
snygg :P

vart finns du?
(jag hade honom ett tag)

golf.ifokus.se

Annons:
Faxlin
12/7/06, 5:30 AM
#1

Ja du, det är inte lätt det där. Men jag tror han finns någonstans om du bara inte letar så hemskt ;-) De brukar dyka upp.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bnoffan
12/7/06, 10:34 AM
#2

Njut av att vara singel istället för att fixera dig på att hitta den perfekta killen…

[tiiia]
12/7/06, 11:08 AM
#3

när man slutar leta så hittar ni varandra.

För om man letar förbrilt så är det lätt att missa just den killen som är ämnad för en :)

Smeagol
12/7/06, 4:08 PM
#4

Det är inte lätt med kärleken=(.. När man har en kille så finns de 1000 som vill ha en och när man inte har någon så finns det 0!! Men man ska bara ta det lungt så dyker den rätte upp. Allting blir ju som det blir ändå man ska inte kämpa för mcyket för då går de oftast åt skogen. ta det bara lungt och njut av livet ett tag så ordnar sig ALLT, jag lovar =)

Theres
12/7/06, 10:02 PM
#5

men jag är så ensam :S

golf.ifokus.se

Madde
12/7/06, 10:40 PM
#6

Känner igen det där när man var singel. Då letade man. Så en dag så slutade jag helt. Och det tog hela 4 dagar tills jag hittat min kära pojkvän chrille. =) Vi har nu varit tillsammans i 3 1/2 år. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Annons:
Theres
12/8/06, 12:25 AM
#7

bara 4 dagar :P jag slutar leta nu :P

golf.ifokus.se

Madde
12/8/06, 12:32 AM
#8

Ja det tog inte mer tid än så.

Visserligen fanns han i min närhet men jag hade precis lämnat ett förhållande och kände att nu fick det räcka. Men de planerna satte chrille stopp för vilket jag är glad för idag. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

domiino
12/8/06, 11:23 AM
#9

#8 haha jasså du madde, så du memnar att chrille är van att få som han vill då =P ska jag se till att han inte får det nästa gång ni kommer hit då =P=P=P=P

Madde
12/8/06, 2:32 PM
#10

nä då. chrille får inte alltid som han vill. Hade det varit så hade han köpt både ny tv och jag vet inte allt. =) Bättre och låta sakerna ta slut än och bara köpa nytt hela tiden.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Madde
12/10/06, 12:26 AM
#11

Hur går det Thessan. Har du hittat någon i helgen???

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Robinsnel
12/10/06, 10:59 AM
#12

22 år

184 cm lång

bruna ögon l

jusbrunt hår

vältränad (eller på god väg :P)

intelligent snäll och omtänksam

trogen

snygg :P

(oj såhär bra trodde jag ju aldrig att jag var :P)

right here in Katrineholm… :P (men du kanske skulle lagt till "tillgänglig"…)

Theres
12/10/06, 10:17 PM
#13

#12 ja, att man ska vara tillgänglig är väl en självklarhet ;)

golf.ifokus.se

Annons:
Illern
12/10/06, 10:43 PM
#14

hmmm inte många rätt där inte….

kille

190

född 69

blåögd

blond

Vältränad japp helt klart

inteligent

snäll

trogen

MYCKET SNYGG ;o)

gift 

Kul för de mesta, blir tex inte full……hehehehe fråga åsa ;o)

aja en hel del rätt va de ju…

LeeLoo
12/10/06, 11:06 PM
#15

min kille stämmer bra på beskrivningen men han stupar på 2 punkter 1.upptagen (han är min,min,min älskling)och 2. för gamal! ;P

Theres
12/11/06, 2:46 AM
#16

det finns ingen, jag har slutat leta, men ingen kom :P

golf.ifokus.se

Madde
12/11/06, 2:50 AM
#17

Ge det lite tid bara. =))) man måste mentalt förbereda sig på att sluta leta, det tar några dagar. =) hihi

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Theres
12/17/06, 3:21 AM
#18

alla godingar är ju upptagna Förvånad

golf.ifokus.se

Illern
12/17/06, 1:18 PM
#19

ja de e ja ;o)

Theres
12/17/06, 1:44 PM
#20

hehe, jag syftade på robin, men okej då ;)

golf.ifokus.se

Annons:
Faxlin
12/17/06, 2:28 PM
#21

#14: Jag är inte full, bara onykter. *fnissar hysteriskt*

Jaja, inte lätt jämt inte. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

-eM-
12/17/06, 2:42 PM
#22

Man ska inte söka efter kärleken.. Den hittar nog till en när det är dags. Jag blev singel för första gången på väääääldigt länge i sommras. Först var det jätte jobbigt, men nu är det ganska skönt. Man behöver ju inte ta hänsyn till någon annan och får göra som man vill.

Soffi
12/17/06, 2:54 PM
#23

Hm, känner många par som har träffats i köer. Krog kön är ju en klassiker, men även kön till biografen. Känner ett par som faktiskt träffades i Idol kön. Så, ut och köa så ska du se att han dyker upp ;)

Theres
12/17/06, 10:18 PM
#24

Jag hittade ingen i Idol-kön iallafall :P Hade redan med mig en =)=/

golf.ifokus.se

Theres
5/11/07, 3:47 PM
#25

Kolla vad jag hittade :P *putt*

golf.ifokus.se

Robinsnel
5/11/07, 4:01 PM
#26

trodde du ja :P

Sarah
5/11/07, 4:11 PM
#27

#5 Jag gjorde slut med förra killen för drygt ett år sedan. I ett halvår levde jag rövare och träffade hur mycket killar som helst. Jag dateade och festade, blev förälskad massor av gånger och lika många blev intresserade av mig. Men, för det finns ett men. Trots alla dessa killar kände jag mig tom och ensam från stund till stund. Tills allt brakade.

Lösningen? Jag låste in mig i lägenheten i sex veckor. Stängde av telefonen och internet. Träffade bara folk då jag åkte till universitetet. Under den första perioden grät jag mig till sömns varje natt för att jag kände mig så ensam. Jag slutade träffa alla killar jag dateade och umgicks bara med mig själv och mina djur. Jag var ute och joggade varje morgon och såg till att äta supernyttigt. På kvällarna promenderade jag med illrarna och läste böcker. Efter sex veckor var jag starkare och lyckligare än jag varit på många år. Då började jag träffa folk igen. Skillnaden var nu att jag var trygg i mig själv och trygg i att inte ha ett förhållande. Något jag tagit med mig till mitt nuvarnade förhållande. Jag är inte längre rädd för att vara singel.

Det tog två månader, sen träffade jag min nuvarande pojkvän. Jag var väldigt tveksam till ett förhållande och vi dateade i tre månader innan jag kände att det var ok.

Lycka till

Annons:
Sarah
5/11/07, 4:14 PM
#28

Min poäng…. tvåsamhet är inte alltid en lösning.

Robinsnel
5/11/07, 4:34 PM
#29

#27 intressant.. bra poäng!

TottsiGirl
5/11/07, 4:48 PM
#30

#27 Mycket bra poäng!!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Theres
5/11/07, 5:56 PM
#31

Men detta var ju länge sedan ;) Nu dejtar jag Melwin och vi är även lyckliga sambos :P

golf.ifokus.se

Sarah
5/13/07, 1:19 AM
Theres
4/25/15, 8:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#33

Haha å herre gud vad kul det är med gamla trådar. Här sitter jag med barn och hund ^^

golf.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: