Annons:
Etikettallmänt-om-iller
Läst 714 ggr
LiindaLarsson
11/13/07, 5:16 PM

Fräser men varför??

Min iller på 15veckoer fräser när den är nere på golvet!!! Men tar jag upp den fräser den ändå.. Jag ger den mat den fräser ändå varför fräser den

Annons:
ViktorMarina
11/13/07, 5:20 PM
#1

de fräser för att visa missnöje på nåt vis, eller eventuellt när de är riktigt busiga och uppjagade..

våra har bara fräst när de träffat hundar eller slagits med andra illrar, och jorm har fräst en gång när vi busade tokmycket. De har även fräst om man försöker ta av dem nåt de inte vill bli av med, en sock till exempel..

vivalaferret
11/13/07, 5:43 PM
#2

våran tuuva gick omkring och fräste åt allt dom första 2 månaderna typ…vet inte varför för hon verkade inte arg eller nåttt…jaja det växte hon ifrån rätt snart så din kommer nog oxå sluta med det.

Faxlin
11/13/07, 5:46 PM
#3

Haha, jag har Mirra här hemma. Hon fräser när hon är glad och när hon är arg och när hon är irriterad. Så hon går oftast omkring och småfräser av någon anledning. Men man får lära sig höra skillnaden på vad det är.
Ibland fräser hon bara för att prata med mig. då ja det är nog väldigt olika på varför de fräser.
Eris fräser när hon blir irriterad.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tesan
11/13/07, 5:53 PM
#4

Egon här hemma fräser när han inte får som han vill, typ när vi äter något gott i soffan o han inte får smaka så sätter han sig under bordet förbannad o fräsandes! Hi,hi!

Zaria81
11/13/07, 6:02 PM
#5

Mimmi fräste åt allt när hon var mindre,även fast hon var nöjd och belåten. Det växte bort.

Lenore
11/13/07, 6:03 PM
#6

Nintendo har börjat fräsa åt allt, glad som arg.

Annons:
sarae
11/13/07, 7:29 PM
#7

Ludde heter nu mera sir väs, å syrran molly heter fröken väs….så ja, här fräser vi konstant!

lolla87
11/14/07, 12:27 AM
#8

men bobby ger inte ifån sig ett ljud längre……  gulligt att ha en fräsande iller:) heeh

emoflickan
11/14/07, 10:05 AM
#9

sara, tjabo har faktiskt redan patent på sir väs! ;) precis som syrran molly ;)

Theres
11/14/07, 10:11 AM
#10

Epona höll på så också tills hon blev 5 månader ungefär, sedan slutade hon.

Eller nej, hon slutade när Denver kom Förvånad Dög inte Melwin?

golf.ifokus.se

bnoffan
11/14/07, 10:28 AM
#11

#9 Men inte skulle väl Molly fräsa åt någon eller något! Oskyldig

Grodan
4/19/18, 4:43 PM
#12

Har en liten fräsare under kökssoffan nu… Han fräser nog främst av rädsla, osäkerhet..


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: