Annons:
Etikettartiklar
Läst 115 ggr
Niklas
5/9/22, 10:28 AM

Alla artiklar om illrar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nedan är samtliga artiklar på Iller iFokus sorterade i alfabetisk ordning.

[Foto av Steve Tsang på Unsplash]


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Beautiful, free images and photos that you can download and use for any project. Better than any royalty free or stock photos.
  • Redigerat 5/9/22, 1:54 PM av Niklas
Annons:
Grodan
5/9/22, 11:29 AM
#1

Länkarna funkar inte… synd


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

annia1
5/9/22, 9:21 PM
#2

Grodan #1 Har du fortfarande problem. Jag ser att niklas har redigerat #0 13.54 Om du fortfarande har problem så vilka gäller det.

Niklas #0 Jag har öppnat alla och det är några som inte öppnar eller ja ibland gör de det om jag klickar på rätt ställe. Och det är
15 juni iFokus träff i älvkarleby
17 juni iFokus träff i älvkarleby
iller yran iFokus 2008
iller iFokus hc träff 2008
iller iFokus hc träff 2009
iller iFokus kalendern 2007
tack till våra sponsorer iller yran iFokus 2008

Det som är gemensamt för alla dessa är ordet iFokus. Det står som iFokus och det verkar som just det är det gamla lexikonordet för iFokus för klickar jag just på ordet iFokus så kommer jag till iFokus.se/about/ifokus.2 Klickar jag på nåt annat i länken så öppnar dom.

Men det är inte alla där det står iFokus som det gäller utan det verkar vara just dessa specifikt.

Jag vet inte om du (niklas) måste ändra på nåt då det verkar länka till Lexikon eller om det räcker med att grodan ändrar på nåt.

.

Grodan
5/10/22, 12:33 PM
#3

#2 Jag tror alla funkar, utom den första iFokus träffen…

Härligt Niklas. Tusen tack!!!


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

annia1
5/10/22, 10:30 PM
#4

Grodan #3 det var ju bra.

Den där du inte får upp, är det den 15 juni iFokus träff i älvkarelby du menar. Om du ser till att klicka på 15 juni så borde du få upp den för som jag sa så är det ordet iFokus som ställer till det. Klickar man på ordet iFokus då blir det fel.

Du är ju Medarbetare här så du kan ju ändra på dom som jag skrev. Ändra i rubriken så det står 15 juni i fokus träff i älvkarleby. Visst det kanske blir att se lite konstigt ut att iFokus är särskrivet, men bättre det än att man har problem att öppna den. Sen får du väl även byta länken i #0. Eller så helt enkelt ta bort den och då även ta bort länken från #0.

Och du kan göra samma på de andra som jag inte fick upp.

Niklas kommer inte ha nåt emot att du ändrar utifrån hur du och de andra ansvariga vill ha det. För det kan ju finnas artiklar som inte är aktuella längre och som kan plockas bort.

.

  • Redigerat 5/10/22, 10:31 PM av annia1
Upp till toppen
Annons: