Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Omplaceringar/ Säljes/ Köpes

Upphittad illerbebis bortskänkes AKUT

2017-07-30 03:04 #0 av: dragvido

Hej, Jag har hittat en bebisiller ute som antagligen är tam (eftersom han kom fram till mig själv, kelar/leker osv). Jag har absolut inte tid att ta hand om honom eller ens illersäkra mitt hem eftersom jag jobbar mycket och jag behöver hitta någon som kan ta honom och ge honom det han behöver. Han är väldigt snäll och bits inte, kan endast naffsa jätte försiktigt när han leker. Han tycker om att leka och busa men har även perioder då han tar det lungt och vilar. Finns i Bjuv behöver hjälp akut så hör av dig till 0793379709 ifall du är intresserad.

Anmäl
2017-07-30 08:01 #1 av: illerälskaren

om iller är kraftigt mörk kan det vara en vildiller. kanske kan lägga in bild så kan någon kolla. Glad

Anmäl
2017-07-30 12:38 #2 av: Ang101

Det var bara ett missförstånd! Hon har fått hjälp och denna tråden kan låsas.

Anmäl
2017-07-31 10:25 #3 av: Madde

Låser tråden.

Mvh Madde // Medarbetare

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.