Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Snacksaligt om iller

iller på djurparker

2017-05-28 16:24 #0 av: pet

hej jag vill vet om det finns några djur parker där man får gå in till dom eller klappa dom. de måste inte liga i sweden 

Anmäl
2017-05-28 16:58 #1 av: Herveaux

Jag har aldrig sett iller i en svensk djurpark och det var (tackålov) många år sen jag såg en i en svensk djuraffär.

Vill du träffa illrar är det nog enklast att kontakta illerägare eller illeruppfödare.

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-05-28 17:08 #2 av: Jimmy.L

Skansen hade iller för många år sen.

Lyckseledjurpark ska ha iller men jag tror inte man får klappa dom.

Anmäl
2017-05-28 17:54 #3 av: pet

ok tack . 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.