Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Träffar

Hej! Jag är ny här på sajten.

2017-05-05 12:49 #0 av: smiina@hotmail.com

Jag har haft Iller som barn (tam iller) och jag undrar om det finns Iller träffar där man kan få pussa och krama små sötnosar även om jag inte har en egen..
Jag ska vid senare tillfälle skaffa Iller igen, men just nu är jag mest sugen på lite illermys 😁
Delar gärna med mig av de tips och råd jag kan så klart med!
MVH Miina

Anmäl
2017-05-05 16:14 #1 av: Rebellkatten

Finns en lista på  folk som kan tänka sig att ta emot besök. Det är inte så vanligt med just illerträffar längre pga smittor. Men det är en i stockholm den 20:e maj.  
http://iller.ifokus.se/articles/4f65de3188f4723e1700c26e-traffa-andra-illeragare

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.