Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Omplaceringar/ Säljes/ Köpes

Valp söker hem

2017-04-18 16:29 #0 av: zickan

En valp har blivit avbokad och söker nu sitt hem. Viltfärgad semiangora, pojke som kan flytta tidigast 24/4. Då är han vaccinerad, idmärkt, besiktad. Får med sig lite foder, godis, filt och nån sak. Är van med mina hundar, toa låda. Snäll busunge som inte har bitit hål, men bör va beredd att han kan som alla valpar bus nafsa och kanske även testa nya personer. Är toa tränad och duktig på lådan, men kan inte lovas vara 100%.  Uppväxt på Orijen och barf. Finns i Västerås. 3500:-, pass/rabies kan fixas mot extra kostnad. 
Far: Zickan's Fjant, Black solid angora, Mor: Zickan's Mira, Viltfärgad semiangora. Både föräldrar och morföräldrar bor här.

zickans.com 

Värd på RåttorExotiskadjur

Anmäl
2017-04-18 16:34 #1 av: Meja H

Heter illerns barn valp? Isåfall har jag lärt mig något nyttGlad

Anmäl
2017-04-18 16:36 #2 av: zickan

#1 ja det är rätt normalt att de kallas illervalpar eller kits. 

zickans.com 

Anmäl
2017-04-18 16:40 #3 av: Meja H

Ok coolt det visste jag inteGlad

Fast kan ju typ 1% om illrar så det är nog inte så konstigt hahaSkrattar

Anmäl
2017-04-18 16:45 #4 av: zickan

Far och mor

zickans.com 

Anmäl
2017-04-18 21:11 #5 av: zickan

De har haft lite kul i fontänen i dag. Sedan bus på toalådan så ser man lite smuttsig ut

zickans.com 

Anmäl
2017-04-18 21:12 #6 av: zickan

Pussungen

zickans.com 

Anmäl