Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
01 - Allmänt

vart kan man köpa iller

2017-04-15 14:09 #0 av: Igly

som det står i rubriken så undrar jag vart köper man sin iller. ska jag åka till köpenhamm bor i skåne. vill bara vet om man kan tex köpa i köpenhamm isåfall var.

Anmäl
2017-04-15 15:35 #1 av: Susan

http://www.noccalulaferrets.dk/

Anmäl
2017-04-15 18:28 #2 av: Igly

ok tack för hjälpen

Anmäl
2017-04-15 22:22 #3 av: Bogey

Närmaste uppfödare du har i Sverige finns i Skövde. Hillbiörns illrar.
https://www.facebook.com/HPazzulos/

Anmäl
2017-04-16 11:48 #4 av: Igly

ok

Anmäl
2017-04-21 14:52 #5 av: Igly

finns det tex någon djurbutik som säljer iller

Anmäl
2017-04-21 14:58 #6 av: zickan

#5 ingen zoo affär säljer illrar vad jag vet. inte så seriöst heller att sälja djur via zoo affärer. brukar inte va så bra uppfödda och inte så seriöst att sälja djur som uppfödaren inte kan ha koll på hur de utvecklas. 
Man får inte heller stöd från själva uppfödaren om det skulle bli några problem med en sådan iller.
Valp säsongen har nog inte dragit igång ännu helt. Jag har en viltfärgad hane kvar som ännu söker hem. Kan flytta tidigast nästa vecka. Tror min kull var första att födas i Sverige. Finns i Västerås. 
Har fötts ett par kullar till och tror att fler kommer födas snart. Det är nu som de flesta kullarna börjar födas eller planeras parning. 

zickans.com 

Värd på RåttorExotiskadjur

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.