Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Filmklipp

Youtube kanal iller?

2017-02-06 21:22 #0 av: Anna_iller

Har nån här en iller youtube kanal? Hade varit kul att veta då. Eller om ni lagt upp nåt klipp någon gång så får nu gärna länka det här☺️

Anmäl
2017-02-06 22:29 #1 av: FLOOZ3

Jag har en youtubekanal!
Inte indirekt för vår iller (Mymlan) men hon är med ganska mycket och ibland får hon egna videor på kanalen!
Länkar en snapchat edition video jag gjorde på henne!
Ni får jättegärna in o prenumuranter, för snart kommer det ut fler videos med Mymlan! 😄💗
https://youtu.be/HMQ98mUpKF8

Anmäl
2017-02-07 06:11 #2 av: Anna_iller

Jag har en som heter Tomtebosillrar 😋😋😋 går in och prenumererar direkt

Anmäl
2017-02-07 14:55 #3 av: JossanH

#2 vart har du fått namnet "tomtebo" ifrån? Fanns nämligen en som födde upp iller där uppfödarnamnet var Tomtebos Illeruppfödning.
Kanske kan vara läge att byta för inte förvirra eller förarga?

Medarbetare på iller.ifokus

Anmäl
2017-02-07 16:54 #4 av: eijla

Jättegulliga små illrar Glad

Anmäl
2017-02-07 20:33 #5 av: Anna_iller

Jaha. På min gata är det en skylt med en bild med en tomte på.:) därför kallas barnen på gatan tomtebobarnen och illrarna kallades för tomteboillrarna och då kom jag på att kanalen kan heta Tomtebosillrar men ska genast göra något åt det tack så mycket ❤️😉

Anmäl
2017-02-08 20:44 #6 av: Anna_iller

#1 tack så mycket för din fina kommentar! Har svarat på den men vet inte hur man taggar dig så att du kan se den tack för att du prenumererar jag blev så glad!!:)

Anmäl