Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Butiker och länkar

Var köpte ni era illerselar?

2017-01-31 06:13 #0 av: Anna_iller

Hej! Jag skulle behöva en ny sele till min iller hona eftersom att hennes är alldeles för stor . Har ni några tips på var man kan köpa snygga bra selar?

Anmäl
2017-01-31 07:45 #1 av: FerretCrow

https://www.facebook.com/pg/FireflameFerrets/photos/?tab=album&album_id=488836877992755 jag syr lite selar efter måtten på din iller. men dom är ställbara både lite större och mindre om illern ändrar lite storlek med tiden.

Sajtvärd för Worldofwarcraft.ifokus

Anmäl
2017-01-31 13:20 #2 av: Bogey

#0 Hittar du  ingen sele från dem som syr själva och säljer så säljer Animail.se illerselar från Living World. De ska vara bland de bästa du kan hitta i en djuraffär.
https://animail.se/living-world-illersele-med-koppel.html

Anmäl
2017-01-31 22:41 #3 av: Trollisbritt

Kolla på wish. Till leguan sele.

Anmäl
2017-01-31 23:11 #4 av: animal-lover

Dashing ferrets syr jättebra selar. Köper från henne och har till mina valppaket och selarna passar även när dom blivit vuxna 😊

Anmäl
2017-02-01 01:21 #5 av: zickan

Håller med både raggarillern och Bogey. Dashing ferrets selar är bra. Men även de länkade till animail. 

zickans.com 

Värd på RåttorExotiskadjur

Anmäl
2017-02-02 16:55 #6 av: Grodan

Håstenslöv har jag selar från, men tror inte enbartmalin syr längre...

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl