Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Omplaceringar/ Säljes/ Köpes

Illerhona till salu i Norrbotten

2016-11-28 20:48 #0 av: Jennyvieira

Hej! Jag säljer min illerhona som är strax 3 månader gammal pga både jag och min rumskompis är allergiska mot henne. Hon är bittränad och lådtränad. Väldigt sprallig och lekfull. Medföljer mat, lådor, leksaker, filtar, matskålar, koppel + ett hus av tyg. Hon är i färgen pastell och hon har en liten "väst" av mörkare päls. Ni får jättegärna kontakta mig via mejl på jennyvieira96@gmail.com och där kan ni få fler bilder

Anmäl
2016-11-29 08:59 #1 av: illernettan

Har du kollat ifall uppfödaren vill ha henne tillbaka eller kan hjälpa till? Bara ett tips Glad

Anmäl
2016-11-30 05:20 #2 av: Jennyvieira

Dem ville inte ha tillbaka illern. Var ingen riktig registrerad uppfödare de hade bara fått en kull av misstag

Anmäl
2017-01-22 10:04 #3 av: en74a

Finns hon kvar?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.