Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Träffar

Möta illrar

2016-11-08 11:28 #0 av: CayKantos

Hej! Ny här och skulle gärna vilja möta Ngn som har en iller då jag är i stora överläggningar om en i framtiden. Har tyvärr bara mött två i en djuraffär, dom var superhärliga men hade liksom inte fått mänsklig kärlek så gick tyvärr inte hela iller intrycket.

Jag bor i Härryda kommun men kan ta mig till gbg eller kinna områden om det behövs 

/Cajsa 

Just another crazy animal lover Skämtar

Medarbetare på Terrier iFokus, kom gärna in och kika!

Anmäl
2016-11-09 17:08 #1 av: illernettan

Har du vägarna förbi Skövde så är du välkommen att ta kontakt.

Anmäl
2016-11-11 22:40 #2 av: Jessica Holländare

Jag bor i Limmared. :) har för tillfället fem illrar. <3

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.