Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
01 - Allmänt

Annorlunda husdjur sökes för pilotinspelning!

2016-10-14 10:31 #0 av: tomassvensson

Vi på Strix Television ska göra en pilot på ett nytt program där vi söker annorlunda husdjur och dess ägare som kan tänka sig att ställa upp på att bli filmade för en dag.
Har du ett djur som är unikt? En papegoja? En tam höna? Struts? Grävling? Iller? Sällskaps ko? etc...
Hör av dig till oss om du är intresserad!
Bifoga gärna en bild på dig och ditt djur.
Maila på tomas.svensson@strix.se

Tack på förhand!
Med vänlig hälsning.
Tomas

Anmäl
2016-10-30 20:21 #1 av: erejser96

Jag har 2 fina illrar skicka gärna pm.

Anmäl
2016-10-30 20:37 #2 av: Madde

#1: Det är nog bäst om du skickar ett mejl till tomas.svensson@strix.se

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Anmäl
2016-10-30 20:39 #3 av: erejser96

Jag får göra de sedan när jag har mer tid :) är på kalas just nu.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.