Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
01 - Allmänt

Lena Andersson

2016-10-13 21:45 #0 av: Sune Sula

Finns det någon här som känner Lena och har kontakt med henne? Jag skulle vilja ha tag i hennes kontaktuppgifter.

Anmäl
2016-10-14 14:24 #1 av: illernettan

Hoppas någon annan illermänniska kan hjälpa dig. Det var många år sen jag hade kontakt med henne. Får du tag på henne får du gärna hälsa till henne.

Anmäl
2016-10-14 15:05 #2 av: JossanH

Tyvärr länge sedan jag hört något om henne också.

Medarbetare på iller.ifokus

Anmäl
2016-10-15 17:08 #3 av: Grodan

Hm... Diamantens kanske har koll? Det var inte så himla många år sedan som de var på väg att starta upp/rädda STIF... om jag minns rätt (är bara liiite åderförkalkad av för mkt lördagsdoodis)...

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2016-10-15 17:16 #4 av: illernettan

Ja,just det, Diamantens kanske har koll....jag skickar ett pm via fb och frågar....tack för tipset Grodan Kär

Anmäl
2016-10-15 17:17 #5 av: Grodan

Hjärta

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.