Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 2547 ggr
Joelia
9/20/16, 6:49 PM

Illerhona omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Iller på 28 veckor söker föralltid hem  Jag kan tyvärr inte ha kvar min lilla goding då jag upptäckt att jag är allergisk. Hon är hur snäll och go somhelst. Enda gången hon naffsar är under lek och det är absolut inte hårt. Hon kommer när man kallar och hälsar en gärna Välkommen hem med massa pussar. Hon missar toan ibland, men det är inte allt för ofta! Hon älskar att gå ut o gå och busa. Hon är uppvuxen med orijen cat and kitten och delvis med kyckling vingar, hjärta och lever. Jag ser gärna att du tidigare haft iller eller är väldigt påläst. Hon är chippad och vaccinerad. Allt medföljer så som en tvåvånings bur, orijen kattmat, kattsand, kryp in, 4 filtar, diverse leksaker, 3 toalådor, transportbur, 2 selar med koppel, mat skålar och godis (kycklinghalsar, torkat kött och vetegroddsolja). För allt hade jag tänkt mig 4900 och för bara Sansa 2500. Men hemmet är viktigast! Kommer va väldigt noggrann med vem hon hamnar hos och släpper henne inte förens jag känner att jag hittat rätt hem. Jag har inte brottom med att bli av med henne! Hör gärna av dig vid frågor eller om du vill ha fler bilder :) Mvh Elina

Annons:
kaffemaja
9/20/16, 8:27 PM
#1

Var kommer hon ifrån?

FerretCrow
9/20/16, 8:50 PM
#2

kolla så inte uppfödaren vill ha tillbaka henne

Joelia
9/20/16, 10:51 PM
#3

#1 Hon kommer från en tjej i Göteborg

FerretCrow
9/21/16, 2:06 PM
#4

Du har satt ett väldigt dyrt pris för en omplacering. tänkt istället ut en symbolisk summa och gå mer på ett bra hem.

Joelia
9/21/16, 4:18 PM
#5

#4 som jag skrev så är hemmet viktigast. Satte priset för att jag inte vill att det blir massa oseriösa som hör av sig. Vill inte att hon ska slängas runt i massa olika hem, är ute efter ett föralltid hem som vet med sig att dem har tiden o pengarna för henne :) Sen har jag inte så bra koll på vad som är för dyrt o vad som är för billigt

eijla
9/22/16, 3:08 PM
#6

Jag betalade 2000 kr för min hane som var ett år vid omplaceringen. Jag var villig att betala det priset för att jag föll för individen så tycker inte det är ett helt orimligt pris!

Annons:
Trollisbritt
10/3/16, 10:49 AM
#7

Finns hon kvar

Denna kommentar har tagits bort.
Ylva_Källander
10/3/16, 11:50 AM
#9

Detta råkar inte vara Illerhonan som precis omplacerades till Stiernhööks gymnasiet i Rättvik? Har inte själv träffat tösen men hon kom idag och verkar passa bra ihop med Göran den fjärde som redan bor där.

Patan
10/5/16, 12:23 PM
#10

Finns illern kvar?

Patan
10/5/16, 12:24 PM
#11

Är det någon som vet vart jag kan få tag på en iller av seriösa människor?

Patan
10/5/16, 12:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12
Ylva_Källander
10/6/16, 10:04 AM
#13

#11 På illertokigt (En grupp på facebook) så kan du gå in på album där lägger aktiva uppfödare upp bilder på kommande kullar. Kolla där.

Annons:
Bogey
10/7/16, 3:47 PM
#14

#11
Raggarillern i Västerås
Fireflames Ferrets i Ånge
Norskenets illeruppfödning i Timrå
Hilibiörns i Skövde 
Midnattssolens illeruppfödning i Stockholm/Umeå
Dashing Ferrets utanför Uppsala

Är alla uppfödare som jag uppfattat som seriösa och aktiva.

Därmed inte sagt att andra uppfödare inte är seriösa, men jag har inte tagit med dem antingen för att de inte har verkat vara aktiva eller för att jag helt enkelt har missat dem.

Mer info hittar du här
http://iller.ifokus.se/discussions/4ed80db588f4724ccc00b846-uppfodarlista?stickies-1

zickan
10/8/16, 10:11 PM
#15

Också aktiv i Västerås igen. Men fel säsong för illervalpar nu. Mesta har nog redan fötts och flyttat. Raggarillern kan ha en valp kvar som söker hem  och eventuellt en äldre omplacering. 
Hon är enklast att nå på fb under raggarillern.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

mandariiin
11/18/16, 1:17 PM
#16

hur har det gått för Sansa?

Lia@mandariiin.com

en74a
1/21/17, 4:07 PM
#17

Finns hon fortfarande kvar?

en74a
1/22/17, 10:00 AM
#18

Jag kan tänka mig att erbjuda mitt hem för henne! Hör gärna av dig!! Sussie1@me.com

MayaLudvigsson
1/22/17, 1:52 PM
#19

Finns den kvar? Och var finns den?

Upp till toppen
Annons: