Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Iller Beteenden/ Relationer

Får dem smak för blod om jag ger kött

2016-08-25 20:35 #0 av: Anna_iller

Hej skulle vilja börja ge mina illrar kött men får dem smak för blod då? Alltså att om jag har ett sår att dem skulle börja bita där och så svårt att förklara men hoppas någon fattar och kan ge mig svar:)

Anmäl
2016-08-25 20:39 #1 av: Rebellkatten

*hahaha* Va? Nej! Såklart de inte får. De är inte köttätande zombies. GapskrattarDe är illrar. 

Anmäl
2016-08-25 21:18 #2 av: 3mma.

Nej nej Glad Vampyrer kanske kommer i olika skepnader men iller är inte en av dom hihi.

Anmäl
2016-08-25 21:54 #3 av: Blue_Lugia

Illrar ska väl ha kött ibland, och inte bara foder?

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl
2016-08-25 22:05 #4 av: Anna_iller

Dem får lite olika variationer:) #3

Anmäl
2016-08-26 15:32 #5 av: JossanH

Det finns många olika (och osannolika) rykten gällande illrar och deras "blodtörst" ;P
Det ena är som sagt att om de får smak på blod så blir de blodtörstiga monster (vem har hört detär tex katter som också äter mycket kött när de är ute i det fria).
Eller att de hugger om de ser pulsen på en människa.
Eller varför inte den om att de alltid hugger mot strupen..?

Det är förstås osanningar och gamla påståenden som inte stämmer :)

Medarbetare på iller.ifokus

Anmäl
2016-08-27 08:42 #6 av: Anna_iller

Tack😍 Min mamma har fått för sig det.. Hon är ju rädd om mig och hon har läst massa myter

Anmäl
2016-08-30 13:58 #7 av: komigentam

Det är jättebra med kött. Kycklingvingar, fötter osv. 

(asiatiska livs vid systembolaget här i byn har

ex kycklingfötter, lever, hjärta & njure - tror jag det är)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.