Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
01 - Allmänt

Djurens betydelse för människors hälsa

2016-07-29 19:42 #0 av: Bogey

Råkade hitta denna på Vetenskap i fokus.
Tråden har en poll samt att det finns en länk till en undersökning som är gjord på SLU. Egentligen inga större nyheter i undersökningen eftersom att alla som har djur mer eller mindre har egen erfarenhet i frågan som avhandlas, men det var lite rolig läsning i.a.f.

http://vetenskap.ifokus.se/discussions/579b924a8e0e745fd4001b51-djurens-betydelse-for-manniskors-halsa

Anmäl
2016-07-30 13:45 #1 av: Grodan

Ja, tänk. Man kanske skulle kunna få recept på en hund av doktorn snart...Skämtar

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2016-07-30 20:40 #2 av: Bogey

#1 Varför inte på en iller?

Jag har en av våra små avstressare sovande i famnen just nu så jag kan sitta och sniffa iller så mycket jag vill. Skrattar 

Anmäl
2016-07-31 14:21 #3 av: Grodan

#2 för att de inte passar alla... kanske inte hund heller men tänkte inte så himla mkt, bara att jag är jäkligt hundnödig just nu...

fin bild Hjärta

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.