Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Omplaceringar/ Säljes/ Köpes

Illerhane behöver nytt hem

2016-07-03 13:46 #0 av: neamee

Nox

Jag letar efter ett nytt hem till min illerhane Nox 2 år. Detta pga jag blivit sjuk.

Nox är en social, busig kille. Är av det bitiga slaget, den enda han inte biter är mig (som också egentligen är den enda som säger nej när han gör det).

Jag har haft honom sen han var valp.

Silvertomte.

Kemiskt kastrerad och vaccinerad. Helt frisk.

Vi finns i Göteborg.

Anmäl
2016-07-03 13:52 #1 av: neamee

Nox

Anmäl
2016-07-03 14:32 #2 av: neamee

Kontakt: linnea.j.riis@gmail.com

Anmäl
2016-07-21 14:29 #3 av: Blue_Lugia

Har han fått hem? 

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl
2016-07-24 16:35 #4 av: erejser96

Han har ett hem :)

Anmäl
2016-07-28 20:56 #5 av: VeronicaKahlbäck

Då låser jag tråden!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.