Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Bilder

Vilken färg

2016-05-31 19:37 #0 av: Anna_iller

Hej nu är det bara 6 veckor kvar tills jag får min lilla illervalp❤️ Har fått några bilder vilken färg tror ni att det blir på den?

Anmäl
2016-05-31 20:26 #1 av: Ylva_Källander

Jag har ingen aning men söt det var hon/han!

Anmäl
2016-05-31 20:33 #2 av: zickan

Viltfärgad/sable skulle jag tro.

zickans.com 

Värd på RåttorExotiskadjur

Anmäl
2016-05-31 20:42 #3 av: Anna_iller

Vill ni ha bild på den andra också

Anmäl
2016-06-01 08:20 #4 av: Ylva_Källander

Du borde kolla på vilken täckning föräldrarna har så kan du nog räkna ut vilka färger de kommer att få.

Anmäl
2016-06-01 19:02 #5 av: animal-lover

Den ser ut att vara viltfärgad, hur mörk/ljus den blir syns inte dock. Den där valpen ser ut att vara runt en vecka så att du ska få hem den om 6v är för tidigt då dom enligt lag inte får säljas förrän dom är 10v. Bara en liten notis 😊

Anmäl
2016-06-01 21:05 #7 av: Anna_iller

#5 bilden på valpen togs för fyra veckor sen

Anmäl