Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Omplaceringar/ Säljes/ Köpes

Emmet söker nytt hem igen

2016-05-19 19:44 #0 av: Julstjärna88

Hej. Jag sökte tidigare ett nytt hem åt vår kelgris Emmet. Han är världens mysigaste iller, bortsett från att han inte är rumsren.
Vilket var anledningen till att vi valde att omplacera honom då jag o min sambo ska få barn om 3 v.

Han är chip kastrerad, vaccinerad, försäkrad och har stamtavla.
Han är snart 2 år och mörkt viltfärgad. 100% bitfri och kommer bra överrens med såväl djur som människor.

Nu vill han ha ett nytt hem, då detta med hans toa ovanor blev för mycket för hans nya ägare.
Han finns för närvarande i Sala, men jag omplacerar och väljer nytt hem då jag alltid vill ha koll på vart han är, att han mår bra och i annat fall får komma hem till oss igen i framtiden om det inte finns någon annan familj åt honom.

Mvh

Anmäl
2016-05-20 10:37 #1 av: Ylva_Källander

Har du någon bild?

Anmäl
2016-05-20 19:36 #2 av: Julstjärna88

Han har hittat nytt hem. Vänligen lås tråden :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.