Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum

ILLER LEKPLATS ?

2016-04-24 16:55 #0 av: erejser96

Vill ha massa tips gärna bilder på en rolig lekplats till iller inomhus. Något som man kan bygga själv. Tack på förhand :)

Anmäl
2016-04-24 17:13 #1 av: komigentam

Något i stil med klösmöbel med hängmattor, rep, rör osv bör ju gå att knepa ihop. Hade gjort bred ist för jättehög dock!

Anmäl
2016-04-24 17:24 #2 av: erejser96

Absolut. Harfått sängskåp har rör hemma tänkte ta hållborr och  dra rör genom 2 sängbord sen i sängbordet ska de ligga filtar :) Något sådant. 

Anmäl
2016-04-24 17:25 #3 av: Ylva_Källander

Jag såg att Jossan hade gjort om en byrå till en smart iller boning? Du kan ju fråga henne om lite bilder? 

Anmäl
2016-04-24 20:00 #4 av: Alwyn

Jag gjorde om en garderob och satte in en massa kul till Phoebe där med bollhav, hängmattor, klättergrejor etc...men hon bara 
"Eeeeeh vad vill du att jag ska ha den där till!?"

Så jag tog bort det igen efter ett tag

Skrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.