Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Tävlingar

Iller Shows och uppvisning

2016-04-05 20:24 #0 av: Something Awesome

Hi,  Jag är mycket intresserad av att ha mina illrar till tävlingar.  Men det är svårt att hitta information om dem och ofta är de redan fullbokade.

Någon som vet när nästa program kommer att vara upp och om någon av dem är nära Enköping eller Stockholm, Uppsala?

Glad

Anmäl
2016-04-05 21:51 #1 av: JossanH

Tyvärr är det mycket få utställningar både i Sverige och Norge där det tidigare var flera återkommande utställningar per år.
Du får hålla ögon och öron öppna om det kommer bli några utställningar framöver :)
Det finns de som är mer insatta inutställningar i Finland och Danmark. Det är inte mitt område riktigt :)

Medarbetare på iller.ifokus

Anmäl
2016-04-06 00:04 #2 av: Something Awesome

Okay, tack :)

Anmäl
2016-04-06 08:14 #3 av: illernettan

http://www.ferretshalloween.se/

Precis som det står, så jobbar vi för att kunna arrangera en utställning i oktober. Allt är än så länge i planeringsstadiet men håll koll på vår hemsida, där information kommer att finnas.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.