Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Filmklipp

Ett illerhägn...

2016-03-17 15:51 #0 av: Bogey

Är hemma och kurerar en enveten förkylning med hosta så jag roade mig med att mellan hostattackerna redigera ihop några klipp jag hade på pälsarna och hägnet.

Anmäl
2016-03-17 17:53 #1 av: JossanH

Vad kul att se! ☺️

Medarbetare på iller.ifokus

Anmäl
2016-03-17 20:48 #2 av: Ylva_Källander

De ser väldigt glada ut över att få vara ute! Såg att du hade använt en sån där grön nät upphängbar hylla i bakgrunden (vet inte vad de kallas) använder de den ofta? 

// Väldig snygg tunnel upp så de kunde springa lite högre upp på stängslet! 

Anmäl
2016-03-17 20:54 #3 av: Bogey

#2 Nej den används inte så där jättemycket vad jag vet, däremot har jag sett ett par gånger att Imie (pastellen) åkt kana i den randiga kattunneln bakom.

Anmäl
2016-03-17 22:59 #4 av: Grodan

hihi, bus

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.