Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Uppfödare

Iller i Jämtland att hälsa på!

2016-03-02 13:18 #0 av: Sippo

Vill gärna träffa en iller i Östersund eller i närheten för att lära mig mer om hur dom är och ha! :) Supertacksam för svar!

Anmäl
2016-03-06 21:15 #1 av: FerretCrow

Jag finns nere i Ånge =)

Sajtvärd för Worldofwarcraft.ifokus

Anmäl
2016-03-10 21:32 #2 av: Sippo

Ska kolla om pojken min orkar köra dit någon gång! :)

Anmäl
2016-03-12 14:06 #3 av: FerretCrow

#2 jag har 4 vuxna och även valpar ibland =)

Anmäl
2016-03-14 03:22 #4 av: komigentammie

Sippo, jag finns via pm på fb med. Glad

Anmäl
2016-03-14 09:14 #5 av: FerretCrow

#4 är du i Jämtland ?

Anmäl
2016-03-14 17:51 #6 av: komigentammie

#4 Nä, eftersom jag känner Sippo lite sådär tänkte jag att jag finns ett pm bort!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.