Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Filmklipp

Illrar i snö.

2016-02-14 22:07 #0 av: Bogey

Det snöade inatt så Ford och Imie fick komma ut en stund idag.

Anmäl
2016-02-14 22:12 #1 av: Kneko

Näää vad söta

Anmäl
2016-02-14 22:12 #2 av: PuffBuck

Åååh, små snöplogar! Får de vinterpäls eller har de alltid tålig päls och har du kattselar på dem?Glad

Demonfox dude on the prowl! (^•v•^)/)

MÅR DU FÖRJÄVLIGT? SKRIV TILL MIG! DET FÅR HANDLA OM VAD SOM HELST OCH DET STANNAR MELLAN OSS.

Anmäl
2016-02-14 22:38 #3 av: Bogey

#2 De får både vinterpäls och vinterhull.

Selarna är illerselar, kattselar är för stora.
https://animail.se/living-world-illersele-med-koppel.html

Anmäl
2016-02-14 23:29 #4 av: PuffBuck

Tack för svar! Att det fanns speciella selar hade jag ingen aning om :O

Demonfox dude on the prowl! (^•v•^)/)

MÅR DU FÖRJÄVLIGT? SKRIV TILL MIG! DET FÅR HANDLA OM VAD SOM HELST OCH DET STANNAR MELLAN OSS.

Anmäl
2016-12-14 21:30 #5 av: Bogey

Fortsätter väl på tråden med ett nytaget klipp fast den startades för snart 1 år sen.

Alltid kul med snö!
Fråga bara Imie...

Anmäl
2016-12-14 21:56 #6 av: Rebellkatten

Meeeen vad söt hon är när hon hoppar runt sådär Kär

Anmäl