Annons:
Etikettin-memorian
Läst 2625 ggr
Ceciliaolucifer
11/15/15, 2:10 PM

Sov gott Linda/Nussen...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har Linda, som kallade sig själv för Nussen här inne återförenats med sina älskade små illrar,  Hobbe,  Lillstrumpa och Bamse i illerhimlen.

Linda lämnade oss hastigt i slutet av Oktober alldeles alldeles för ung. Vi lärde känna varandra genom vårt gemensamma intresse här inne på iller.ifokus. Vi har delat glädje och sorg tillsammans och Linda har lämnat efter sig många glada och fina  minnen.

Det är ofattbart att detta nu är slut,  att samtalen bara upphört, smsen inte längre kommer. Det känns orättvist att en så fin människa har lämnat oss så tidigt. 

Mina tankar går till Lindas familj och anhöriga i denna stora sorg. Livet kommer inte att vara sig likt igen, tomrummet efter den glada och spralliga Linda är stort.

Jag vill tro att det finns något mer efter livet, att Linda nu leker med sina älskade små illrar och har det bra.  Jag vill även tro att hon finns med oss. 

Tack för all tid finaste NussenNussen, din vänskap är och var ovärderlig.

Sov så gott min vän…

Annons:
SannaPannan
11/15/15, 2:21 PM
#1

❤️

/Sanna

JossanH
11/15/15, 6:12 PM
#2

Så fruktansvärt tragiskt att läsa 😢 vila i frid Linda. Det var trevligt att lära känna dig här även om det bara var bakom en skärm. 💔

Sajtvärd på Iller.ifokus

Rebellkatten
11/15/15, 8:04 PM
#3

Vila i frid Linda/Nussen. =( 🌺

Adrianaisaksson
11/15/15, 10:43 PM
#4

❤️❤️❤️❤️ det blir mycket lek och kärlek uppe i himlen nu :(

Vegan, italienare, rockgalen och djurälskare alla dagar i veckan.Lyssnar på musik

kredka
11/16/15, 11:51 AM
#5

Vila i frid Linda ❤❤❤

Välkommen till ferretplanet.se :)

illernettan
11/16/15, 3:30 PM
#6

Kände henne inte personligen men vill ändå beklaga sorgen…….🌺

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Annons:
Upp till toppen
Annons: