Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 4994 ggr
alcohol96
10/1/15, 12:04 PM

Molly 2,5år söker nytt boende, marshall playpen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Hejsan måste tyvärr omplacera min iller Molly som är ca 2,5år.

Jag har haft henne i lite mer än 2år men vi har nu fått en son och känner att jag inte hinner leka tillräckligt med Molly..
Hon har tappat hår på magen/bröstet så nyss varit på blå stjärnan i gbg och kontrollerat henne, var ena binjuren som var lite svullen så ett chipp sattes in för att få ner svullnaden och håret tillbaka. och håret har redan börjat komma tillbaka! (var där i fredags).
Hon är försäkrad hos Agria för 10.000kr, dem stod för ca 3300kr av kostnaden hos veterinären och jag då ca 1700kr. (flyttar över försäkringen som är betald för ca 6månader till dvs 720kr ungefär)

Hon har ätit carnia lynx och kött ifrån kaniner och lite andra djur samt torkat kött (ibland som belöning) som går köpa till bla katter som godis.
Hon går på lådan bra, väldigt bra om den är ren. 
Hon är viltfärgad (har för mig det hette så?).
Hon alltid lekfull! då menar jag verkligen alltid knappt något mys utan bara bus ^^
Hon är steriliserad kirurgiskt, hon har en väldigt kort svans (var så när jag köpte henne) så hon liknar en liten björn bak ifrån ^^
Hon är väldigt liten och söt! ca 750gram
Hon biter inte oss hårt när hon leker eller liknande, men nytt folk har hänt att hon bitit lite hårdare för att utforska/leka.
Har funkat väldigt bra med katter (hade två stycken innan som hon lekte med).

Vi skaffade en till iller för ett bra tag sedan för att hon skulle få någon att leka med, men hon total vägrade godkänna honom.. Kanske funkar bättre med en hona?

Har massa saker som medföljer och vissa köpas till.
T.ex hängmatta den hon ligger i på bilden, leksaker, godis, multivitamin pasta (hon älskar det), kattlådor, mat/vattenskål (rostfritt stål) i ställning, ett plast rör på ca 2 meter (grått syns i bur bilden), klosax, sele med koppel (utdrag bart), etc.

Sen har jag en marshall playpen 8 paneler som jag färst ihop med en annan bur med flera våningar som hon ibland varit i som när sonen varit i samma rum.
Dem går köpa med för 1500kr (bild på hur dem sitter ihop visas uppe i tråden)
Playpenen har det röda golvet, är lite skadat och smutsigt men ska rengöra det så gott det går men behöver inte medfölja om köparen inte vill.
Även två plastunderlägg medföljer som man har för dator stolar, om man vill få med det att ha under för att skydda golv från repor etc.
Obs playpenen har annars varit lös i sidan så Molly kunnat vara lös i hela rummet.

Bra hem och personer före pengar så är du intresserad skriv gärna ett medelande med info om dig/er etc.
Tanken är 700kr för Molly dvs vad som är kvar på försäkringen som skrivs över på köparen.

Hon finns i Veddige i Halland (Strax ovanför Varberg)

Fråga gärna om du/ni undrar något! Svarar dock snabbare på mail Alcohol96@live.se
Mvh Jonny

Annons:
Kilala
10/1/15, 10:02 PM
#1

Vill gärna få veta sedan vem som köper/köpt henne utav sig…

Mvh Susanne

Radomila
10/2/15, 6:14 AM
#2

Låter som en goding… Har en tös och andra djur redan och vet inte om min kille skulle gå med på en till… Min tös borde vara 4 år gammal nu. Väldigt lugn och respektingivande.

Regnbåge2 illrar, 2 katter, 2 hundar och en jävla massa klädrollers.Regnbåge

Radomila
10/2/15, 6:15 AM
#3

(Ps. Hon heter egentligen också Molly, men vi kallar henne för musen haha)

Regnbåge2 illrar, 2 katter, 2 hundar och en jävla massa klädrollers.Regnbåge

alcohol96
10/4/15, 4:43 PM
#4

#2 Jodå hon är underbar :) haha gulligt!

FerretCrow
10/9/15, 9:03 AM
#5

Gud vad tråkigt med så ung iller som redan har problem med binjurarna =(

Mindily
10/9/15, 6:30 PM
#6

Jag är intresserad.. dock är jag ny här inne och förstår ingenting :D snälla maila mig på sarish@live.se Mvh Sara

Annons:
SkinnyBitch
10/14/15, 10:08 AM
#7

Jag är intresserad, maila mig om hon finns kvar :) Mvh Andrea., Västerås

alcohol96
10/14/15, 3:31 PM
#8

Hon finns kvar, kommer inte åt den mail eller profil ifrån mobilen. Mvh Jonny

alcohol96
10/18/15, 5:50 PM
#9

Hennes päls är normal igen efter ett par dagar efter hormonchippet sattes in :)

alcohol96
11/2/15, 10:05 PM
#10

Molly är såld, men buren och Marshall playpen finns kvar till salu.

Kilala
11/3/15, 7:37 PM
#11

Vem köpte henne..? vill gärna följa hennes väg i livet..

Mvh Susanne

Upp till toppen
Annons: