Annons:
Etikettlänkar
Läst 1185 ggr
Liiiisa_20
9/6/15, 9:59 PM

Alla illerägare är hjärtligt välkomna!

Alla illerägare är hjärtligt välkomna till min fb: illergrupp

https://www.facebook.com/groups/1492970804354759/

Här kan vi diskutera allting som har m iller o göra och även lägga ut bilder m.m

Annons:
FerretCrow
9/7/15, 9:41 AM
#1

påpekar ju då återigen att alla är inte välkommen. dom du har emot personligen får ju inte komma in

Liiiisa_20
9/7/15, 12:49 PM
#2

Nej du är inte välkommen i min grupp Erika och det borde du fatta själv men snyft någon annanstans du… Har i alla fall blockat dig på fb nu..

Bodinsson94
9/7/15, 12:52 PM
#3

Och varför får hon inte gå med om man får fråga?

FerretCrow
9/7/15, 1:58 PM
#4

#2 jag har då inte fått någon vettig anledning till detta. jag har aldrig varit med i gruppen så jag misskött mig på något vis där. Och du skrev i PM att det var för att du ej får vara med i Illertokig 2 gruppen och ja det är ju för att du efter ett flertal varningar fortsatte att bryta reglerna och det är något jag och dom andra adminarna tillsammans ser vad som är okej eller inte. det baseras inte alls på vilka man tycker om personligen eller inte utan medlemmernas handlingar.

FerretCrow
9/7/15, 2:01 PM
#5

då är alltså denna sajt inte för alla utan för dom du anser tycka precis som du och aldrig sagt ifrån att du beteer dig illa? vi blockerar en tid på illertokig 2 för att sedan kolla på fall till fall om att släppa in personerna igen OM vi ser en bättring i deras beteende

JossanH
9/7/15, 5:05 PM
#6

Åh, nej, inget mer drama. Då går jag ur och håller mig till Illertokig2 som faktiskt har en trevlig ton. Går man ut med att alla är välkomna borde det förstås gälla alla tills att man bryter mot reglerna i gruppen eller utnyttjar den för fel ändamål.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Annons:
Liiiisa_20
9/7/15, 6:32 PM
#7

Denna tråd kan låsas då det ej finns ngn grupp längre.

FerretCrow
9/7/15, 6:34 PM
#8

Jag är inte med i gruppen men du sitter av någon anledning och skriver om mig??!!

*Bild borttagen av admin då den innehöll namnuppgifter.

Adrianaisaksson
9/7/15, 7:15 PM
#9

Vad är allt drama till för??

Vegan, italienare, rockgalen och djurälskare alla dagar i veckan.Lyssnar på musik

VeronicaKahlbäck
9/7/15, 7:29 PM
#10

Nu är gruppen borta så egentligen spelar det ingen roll längre men, ingen reklam är tillåten här inne utan godkännande från admin.

Låser tråden då den inte är aktuell.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: