Annons:
Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 1124 ggr
Nilam
7/30/15, 11:57 AM

Omplacering två honor

Med tungt hjärta lägger jag nu ut denna annons.

Jag har två honor som behöver nytt hem, mitt krav är att de får flytta tillsammans. De är båda blyga med andra illrar och behöver därför varandras sällskap.

Våran familj växer och den ena tjejen (Frysa) är inte helt bekväm med det. Hon trivs bäst i en lugn miljö där inte ens massa folk springer omkring - i synnerhet barn. Hon har fungerat bra med min 3 -åring tills nu. Men vänners barn har inte samma erfarenhet om illrar som våran och det har gjort henne väldigt stressad.

Den andra illern (Lyssa) älskar allt och alla, men vi vägrar sära på dessa töser.

De är bara 80% rumsrena, gillar endast rena toaletter. De är vana vid sele och gillar att springa runt på gräsmattan.

Frysa är kemiskt kastrerad och kommer från Midnattssolens uppfödning. Lyssa är kirurgiskt kastrerad och kommer från privatperson i Frankrike. Båda är försäkrade i Agria.

Finns i Vittinge (Heby), men vi tar gärna med dem hem till nya ägaren för att se hur de kommer bo. Kan köras till Sala / Uppsala / Tierp, men kör helst inte i Stockholm.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[Lineaolsson]
8/6/15, 9:48 PM
#2

Hej! Hur gamla är dem?:)

Nilam
8/7/15, 7:37 PM
#3

Lyssa har vi inget bevis för, men när vi köpte henne sa de att hon var ca 5 månader, dvs född våren 2010.

Frysa om jag minns rätt är född våren 2011. Har hennes papper, kan kika sen när jag får en chans.

Pga av deras ålder vill vi vara 100% säkra att de kommer till ett permanent hem. Båda var ca halvåret när vi tog dem, vi var hem nr 2. Hem nr 3 måste därför bli sista.

JossanH
8/7/15, 9:06 PM
#4

Frysa är född 26e eller 28 april 2011 :) blandar alltid ihop datumen!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Nilam
8/8/15, 9:06 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#5

Har försökt tidigare att lägga upp bilder, nu verkar det funka.

Upp till toppen
Annons: