Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1340 ggr
Yuuuhanna
2015-07-06 14:23

Omplacering av illertjej

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Nu lägger jag ut en intressekoll på Leia, vår illerhona. Vi letar efter ett nytt permanent hem till henne, med andra illrar, hos någon som har illervana.

Leias bästa vän har precis gått bort och vi har inte möjlighet att skaffa en ny. Leia flyttade till oss i november 2012 och är född i juli 2012, med andra ord är hon 3år ni. Hon är absolut ingen problemiller, men hon har varit, så vi är mycket måna om hemmet.

När hon kom till oss hade hon levt själv i en stressig miljö och var givetvis därför stressad. Hon var rädd för höga ljud, smal och åt upp sin päls på frambenen/ magen. Den illern vi hade sen innan tog henne under sina vingar och hon förändrades med mycket jobb från vår sida också, väldigt fort.

Hon är för det mesta väldigt duktig på toalådan men kan sätta sig bredvid ibland (något som givetvis blir bättre med lite mer träning, vi har haft lite med tid på senaste). Hon är väldigt snäll och är den illern våra illerrädda gäster alltid fått bekanta sig med först. Bits i princip aldrig (utom vid lek), är kontaktsökande och är en mycket trevlig tjej helt enkelt. Men hon behöver en rätt miljö för att vara så underbar som hon är också.

Hon är försäkrad och kemiskt kastrerad. Finns i Värmland.
Symbolisk summa.


Annons:
Bodinsson94
2015-07-10 06:23
#1

Hejsan, Har två killar på 2år och funderat på att skaffa en ny liten kompis till gänget.. Båda chipade men ska snart in nytt chip hos båda.. Har egentligen inte planerat att skaffa någon hona men hon var otroligt söt! Men det jag föll lite för var att ni fanns i Värmland :) Det gör vi med nämligen :)

Bodinsson94
2015-07-10 06:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Roddan & Alfred :)

[Blue_Lugia]
2015-08-11 01:32
#3

Så väldigt söt! Skulle vart intresserad men jag uppfyller tyvärr inte era krav så jag hoppas det dyker upp någon om hon är kvar.

Upp till toppen
Annons: