Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 924 ggr
ALedrow
2015-05-28 14:07

Köpa iller

Hej!

Är en kille på 18 år som väldigt gärna vill ha ett husdjur, eftersom att jag nyligen har flyttat hemifrån och därav kommit ifrån alla djuren. 😕
Är väldigt intreserad av en illervalp då jag inte har palts för en hund men tycker att marsvin/kanin är lite för tråkiga.

Så undrar om någon har någon illvervalp till salu, vill helst ha den nu innan sommaren börjar men i höst går bra det  med.  Det bästa hade vart en  hane, silverfärgad, men färgen är inte jätte noga 🙂 Bor i trollhättan så någorlunda nära där skulle vara bra! 

Tack på förhand

MVH Kevin

Annons:
JossanH
2015-05-28 22:01
#1

Det vimlar ju inte direkt av illeruppfödare. Och är det silver du är intresserad av så har (vad jag vet) Åsa Faxlin Hakunamatatas Illeruppfödning i närheten av Gävle, där hon föder upp silver. Var dock längesedan jag hörde något om henne så är inte säker på att uppfödningen fortfarande bedrivs.

Sajtvärd på Iller.ifokus

ALedrow
2015-05-29 14:25
#2

Mej, det var svårare än vad jag trodde att hitta iller i närheten av en :/ Och som sagt så spelar färgen inte så stor roll ^^

JossanH
2015-05-29 22:01
#3

Så jättenära där vet jag inte om det finns någon tyvärr. Du får nog vidga dina vyer och kolla in uppfödarlistan här inne :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Upp till toppen
Annons: