Annons:
Etiketterfodergodis
Läst 865 ggr
[Ferret15]
2015-05-20 17:06

vad innehåller illerröra till illervalpar

hej kan valpar äta illerröra och vad brukar ni ha i den röran

Annons:
Michaelaloretta
2015-05-20 17:37
#1

Förlåt, men jag tycker att om man ska föda upp djur, levande varelser… så borde man ha koll på saker och ting INNAN man bestämmer sig för att göra detta. Det här är ju ett forum, och jag hoppas innerligt att du får hjälp och svar på alla dina frågor så att de stackars söta valparna överlever. Men jag hoppas också att du inser att du borde ha läst på och skaffat dig mer kunskap innan du bestämde dig att föda upp illrar.

JossanH
2015-05-21 15:12
#2

Det mesta finns att läsa bland artiklar och om du söker på sidan, eller googlar. Jag håller med ovanstående om att det är väldigt viktigt att skaffa sig den kunskap man kan INNAN man väljer att para sin hona. Det verkar som att det mesta är nytt för dig och ingenting du ens reflekterat över tidigare? Sådant som hör till grundkunskaper om man är uppfödare. Självklart lär man sig mycket under vägen också men jag tycker att du ska sätta dig och läsa, läsa, läsa så att du har lite kunskap om vad som kommer ske de närmsta veckorna med din hona och dina valpar. Vad de behöver osv. Lycka till!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Upp till toppen
Annons: