Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1174 ggr
martina _8110
4/4/15, 8:44 AM

Omplacering av underbar 2årig Iller kille

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Har en helt underbar liten kille som jag tyvärr nog måste hitta ett nytt hem till då jag verkar vara allergisk mot denna lilla underbara "korv"

kort indo:

 kemiskt kastrerad. rumsren till i stort sett 100%, full med härligt illerbus. Van vid barn och hundar. Bits aldrig. Bara lätta, försiktiga nafsanden vid bus,  

Finns i göteborg

Annons:
Kilala
4/4/15, 1:20 PM
#1

Man blir verkligen sugen på en till….funkat han med andra illrar har en liten hona här hemma som säkert skulle uppskatta en iller kompis. ….

Mvh Susanne

Fluffinen
4/4/15, 6:28 PM
#2

Åh jag ska väll inte ta vatten över huvudet men hade gärna tagit hand om din iller. 
Om du går in på illertokig2 på facebook så kan du annonsera där, vet att de finns väldigt många som söker en iller som behöver nytt hem, bara ett tips om du får dåligt med svar här tänkte jag.

Kilala
4/4/15, 8:49 PM
#3

Skicka gärna lite mer info om honom samt pris till min mail.. flopsy_5@hotmail.com

Mvh Susanne

granath.sofia
4/5/15, 10:20 AM
#4

Jag är eventuellt intresserad hör gärna av dig och berätta lite mer om din lilla kille😊 granath.sofia@gmail.com 0767088343

simonthe
4/5/15, 10:07 PM
#5

Vart finns du? :)

Fluffinen
4/5/15, 10:17 PM
#6

Såg på fb gruppen att du kommenterat att de nog inte var allergi mot iller utan pollen allergi som satt igång och att du ska behålla illern, kan vara värt och nämna när de fortfarande finns fok intresserade! 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: