Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 813 ggr
Jonte7609
2014-12-21 16:49

Iller

Hej Jag och min dotter söker efter en iller som kan fylla tomrummet efter våra hundar! Jag har alltid haft olika djur allt från hund katt och fågel till ormar ödlor och krokodiler mm . Vi har bestämt oss efter mycket letande och kommit överens om att det e en iller vi ska ha. Den kommer till ett hem med mycket kärlek och en del kunskap om dem flesta smådjur.

Annons:
amandis1
2014-12-21 19:36
#1

Hej! Det finns ett par annonser på blocket, dock har de legat ute ett tag men eftersom de ligger kvar antar jag att illrarna finns kvar. Sen finns det nog några annonser här i forumet om ni kollar runt lite, och även några stycken i facebookgrupperna " Vi som älskar illrar" och "Illertokig 2".Om ni väntar till våren/sommaren kommer det dessutom massa valpar. Tänk på att illrar skiljer sig rätt mycket mot andra smådjur som t ex kanin och marsvin, främst för att dom är köttätare och att man inte har dom i bur. Se till att läsa på mycket om vad just illrar kräver och behöver innan ni skaffar en så ni vet vad ni ger er in på :) hoppas ni hittar en liten kompis

Jonte7609
2014-12-22 15:31
#2

Tack det hoppas jag med! Och som sagt köttätare har jag mycket goda erfarenheter av. Hittar jag ingen nu så väntar vi till vår sommar som du föreslår. Hoppas du får en god jul!

Upp till toppen
Annons: