Annons:
Etikettuppfödare
Läst 1148 ggr
[Sneddo]
12/14/14, 3:20 PM

Iller

Hej! , iller i fokus? finns det någon uppfödare nära Dalarna , som har någon Iller?. Skulle gärna vilja köpa en!  då jag hittar ingen för tillfället. Tacksam för svar!

Annons:
amandis1
12/14/14, 6:45 PM
#1

Det finns inga uppfödare i Dalarna vad jag vet men de uppfödare som är närmast för dig finns nog i Västerås (Raggarillern), Almunge (Dashing ferrets), Rasbokil (Rinas illrar), Timrå (Norrskenets illrar) och Ånge (Fireflame ferrets). Sen föds illervalpar på våren/sommaren så det är ont om det just nu. Dock finns det massor med vuxna/halvvuxna illrar som behöver omplaceras. Det finns några annonser här på iller i fokus och en del i facebookgrupperna Illertokig 2 och Vi älskar illrar. :)

[Sneddo]
12/14/14, 9:10 PM
#2

#1 Tack så mycket för svaret! uppskattas verkligen!

[Sneddo]
12/14/14, 9:15 PM
#3

#1 Såg på Raggar Illerns hemsida att dom hade en iller som föddes i maj är den såld nu eller hur ligger det till?

amandis1
12/14/14, 10:01 PM
#4

#3 Så vitt jag vet finns det ingen uppfödare alls som har valpar kvar. Du får kolla efter omplaceringar eller vänta tills i vår när det föds nya valpar :)

Tamlinaa
12/14/14, 11:00 PM
#5

Kanske i någon facebook-grupp eller på blocket. Har sett några omplaceringar men vet inte om de fått flytta än :)

Upp till toppen
Annons: